גלי הלם לדורבן

גלי הלם לדורבן היא שיטה טיפולית בעלת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד!

סובלים מכאבים בעקב או בדורבן? לפניכם מידע מקצועי שיאפשר לכם להבין טוב יותר את האפשרויות הטמונות בטיפול גלי הלם לכאבי דורבן.

ד”ר פרימן מסביר על יתרונות הטיפול בבעיות בדורבן ובכף הרגל

גלי הלם לדורבן – ההשפעה שלהם על הגוף

• מחקרים רפואיים קפדניים מצאו כי גלי הלם גורמים להרעדה וניעור פנימי של הרקמות באזור אליו הם מכוונים.
    רעידות אלו גורמות לזעזוע ההסתיידויות וההידבקויות, אשר אופייניות למצבי דלקת כרוניים. חומרי ההסתיידות מופרשים בחזרה למחזור הדם ומפונות מהגוף באופן יעיל. היות והטיפול מסייע גם להרחבת כלי הדם ולשיפור זרימת הדם בכליו, הרחבת כלי הדם ושיפור זרימתו של מחזור הדם, מסייע לגוף להביא חמצן, חומרי בנייה וגורמים המעודדים החלמה למקום הפגוע. ובכך מגבירים את קצב הריפוי הטבעי של הגוף. כתוצאה מכך, יעילים גלי ההלם בריפוי התהליכים הדלקתיים ברקמות כף הרגל במקרי הדורבן.
  • בנוסף, נמצא במחקרים כי, השימוש בגלי הלם מגביר את קצב יצירת פקטורי הצמיחה ברקמות הגוף. מה שמסייע להתחדשות הרקמות הבריאות במקומם של התאים הפגועים שמתפנים החוצה.

טיפול בגלי הלם לטיפול בדורבן וכאבים בכף הרגל –  ד”ר פרימן

כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול גלי הלם לדורבן מתבצע כשהמטופל שוכב בנוחות על מיטת טיפולים, כשכף רגלו מוצמדת, בזווית המדויקת הנחוצה, למכשיר הארטרוסקופ, שמפיק גלי הלם. משך הטיפול הינו כעשרים דקות בלבד. במהלכו יועברו לאזור הרגל והעקב גלי הלם בעוצמה ובקצב הנכונים על פי אבחנה אישית ומעמיקה, שתיערך על על ידי משה פרימן, שמחזיק בתואר N.D לרפואה טבעית ובשנות ניסיון רבות וידע מקצועי נרחב בתחום.

מכשיר גלי ההלם ואיך הוא עובד

טיפול גלי הלם לדורבן הינו פשוט ומרגיע ואינו כרוך כלל בכאבים או אי נוחות. בעקבות הטיפול ניתן לחוש הקלה מידית ומשמעותית, שהולכת וגוברת מטיפול.

הטיפול אינו פולשני ואינו מצריך אשפוז, ליווי כלשהו או פגיעה ברצף העבודה. עם זאת, יעילותו הגבוהה הופכת את הטיפול בגלי הלם לתחליף טבעי ואפקטיבי לניתוח.

במהלך הטיפול ידון המטפל עם כל מטופל על סוג, תדירות ועצימות הפעילות הגופנית הנכונה עבורו, בהתאם למצבו הבריאותי.

טיפול גלי הלם בדורבן במרפאת אלטרנטיבה

המלצות לסדרת טיפולים משלימים

זאת ועוד: כל מטופל יקבל במהלך הטיפולים המלצות למתיחות ספציפיות, שיכולות לשפר את טווח התנועה בכף הרגל, ולמנוע הסתיידויות חוזרות.

1. הקפדה על מתיחות יומיומיות נכונות, מזרזת את קצב ההחלמה.
  2. בנוסף, ראוי להזכיר את ההשפעה העצומה שיש ליציבה נכונה,(בעיקר בעת עמידה, הליכה וריצה) על בריאות כף הרגל. חלק בלתי נפרד מהטיפול, נוגע לתיקון היציבה, באמצעות הנחיות המותאמות אישית. הקפדה על יציבה נכונה יכולה לסייע רבות להצלחת הטיפול.
  3. הדורבן מושפע גם ממצב של עודף משקל. לכן רצוי לשנות את התזונה באופן שיסייע להורדה במשקל. שמירה על משקל תקין היא חלק מהותי בקיום אורח חיים בריא.

במקרה הצורך יכללו הטיפולים במרפאה גם המלצות תזונתיות בהתאמה אישית וליווי מקצועי בתהליך ההפחתה במשקל.

שאלות ותשובות בנושא טיפול גלי הלם לבעיות בדורבן

• כמה טיפולים נדרשים לפתרון בעית דורבן?

במרבית המקרים, סדרה של בין שלושה לשניים עשר טיפולים. בהתאם לחומרת הבעיה ומשכה, יכולה להספיק על מנת למגר את הבעיה מהשורש באופן מוחלט. יחד עם זאת, יש להדגיש, שרובם המכריע של המטופלים מדווחים על שיפור משמעותי כבר אחרי הטיפול הראשון.

• כמה זמן אורך טיפול בגלי הלם?

בין 15 ל 17 דקות, תלוי במספר הפעימות שהמטפל רוצה לשלוח לאיזור המטופל וברגישות המטופל.

• האם יש באפשרותי לסייע לטיפול ולזרז את ההחלמה?

אורח החיים והרגלי התזונה, הפעילות הגופנית כמו גם דרכי התנהלות יומיומיות נוספות, יכולות בהחלט לסייע להצלחת הטיפול, ממש באותה מידה בה הרגלים מזיקים תורמים להיווצרותה של הבעיה מלכתחילה.

• אילו טיפולים נוספים ניתן לשלב עם הטיפול בגלי הלם?

במרפאת אלטרנטיבה אנו ‘תוקפים’ את בעיית הדורבן בכף הרגל מכמה כיוונים בו זמנית, וזאת בהתאם לאבחנה האישית והמעמיקה של כל מטופל ומטופלת. השילוב של מספר שיטות טיפול אפקטיביות בהתאמה אישית, הנו ערובה להצלחה ואפקטיביות חסרות תקדים.

גלי הלם בשילוב עם טכניקות טיפול נוספות:

לפניכם מספר שיטות טיפול המשולבות לצד גלי הלם, במקרים של בעית דורבן:

• התאמת מדרסים מיוחדים לדורבן ברגל

מדרסים יסייעו להעתיק את מרכז הכובד מאזור העקב, ולפרוש את המשקל באופן מאוזן יותר על פני כף הרגל כולה. מדרסים בהתאמה אישית מסייעים לתקן ליקויים ביציבה, שמהווים, במקרים רבים, את השורש להיווצרותו של עומס משקל אשר מביא, בין היתר להיווצרותו של הדורבן.  לכן מדרסים רפואיים מסייעים לפתרון בעיית הדורבן משורשה, ומונעים את הישנותה, באמצעות טיפול בגורמי הסיכון שהחלו את התהליך הדלקתי מלכתחילה.

• טיפולים בלייזר רך ובפולסים אלקטרומגנטיים

שיטות טיפול אלו מסייעות לגוף לאזן ולתקן את פעילותם החשמלית של התאים שנפגעו בכף הרגל ושל הקולטנים שעל גביהם. בנוסף, מסייעים הטיפולים לעצירת התהליכים הדלקתיים הכרוניים. בכך, משלימים טיפולים אלו את פעילותם של גלי ההלם, ומשפרים את סיכויי ההחלמה המהירה.

• טיפולי פיזיותרפיה משולבים

טיפולים פיזיותרפיים מומלצים במרבית המקרים לשילוב לצד הטיפול בגלי הלם. טיפולי הפיזיותרפיה כוללים, בין היתר, עיסוי עדין, המסייע להמרצת זרימת הדם, מתיחות ורוטציה של המפרקים בכף הרגל וברגל עצמה, וכן המלצה על תרגילי חיזוק ושיפור טווח התנועה, באופן אישי ומותאם למצבו של כל מטופל.

• טיפולי דיקור Y.N.S.A ושיטת האיזון של ד”ר טאן

טיפולי הדיקור המבוססים על השפעה נוירולוגית ואנרגטית, מסייעים לטפל בבעית הדורבן ברמה עמוקה ושורשית יותר. טיפולי הדיקור הנוירולוגי מטפלים במקום הפגוע באמצעות החדרת מחטים דקיקות ועדינות לאזורי השפעה נוירולוגיים הממוקמים על גבי הקרקפת, ובכך תורמים הן להחלמה והן להפגת הכאבים. דיקור סיני בשיטת האיזון של ד”ר טאן, מטפל באזור הפגוע באמצעות דיקור באזורים אחרים בגוף, אשר משקפים אותו. במקרה הדורבן מדובר בדיקור בכף היד, אשר משפיע על כף הרגל.

לסיכום, אם אתם סובלים מכאבי דורבן בכף הרגל או מכאבים בעקב על רקע סיבות נוספות, חבל שתמשיכו לסבול. צרו קשר עוד היום עם מרפאת אלטרנטיבה, לקביעת פגישת אבחון ראשוני ללא עלות. אנו שמחים לשתף אתכם בהמלצות חמות של מטופלנו שטופלו וקיבלו את איכות חייהם בחזרה. זו הדרך הבטוחה שלכם להשתחרר אחת ולתמיד, מבעיית הדורבן המעיקה, לצאת ממעגל הכאב ולעלות על נתיב של חיים בריאים באיכות גבוהה.

טיפול טבעי
אבחון יחודי