אודות מרפאות אלטרנטיבה

מרפאת אלטרנטיבה לטיפול בכאב הינה מרפאת רב תחומית עם ניסיון טיפולי ומוניטין של 40 שנה בטיפול במאות בעיות אשר הרפואה הקונבנציונלית אינה מספקת להן מענה.
מרפאות אלטרנטיבה כוללות מספר מרפאות משנה, כאשר העיקריות ביניהן הן מרפאת כאב, מרפאת רפואה משלימה ומרפאה לרפואה סיני ורפואה יפנית.

למרפאות אלטרנטיבה 2 סניפים

1. מרפאת האם ממוקמת בחולון והיא אחת ממרפאות הכאב הגדולות והרפואה המשלימה הגדולות בארץ.
2. מרפאת רעננה

ייחודיות מרפאות אלטרנטיבה

ייחודיות המרפאה היא בשילוב של מספר שיטות וטכניקות טיפוליות, דבר שמגביר את סיכויי ההחלמה של בעיות בריאות שונות, של בעיות אורטופדיות ושל בעיות כאב, אשר אינן מקבלות מענה ע”י הרפואה הקונבנציונלית.

התקופה שהייתי תחת טיפולך עברה עליי בצורה הטובה ביותר

גבע ראובן להמלצה המלאה

מרפאות ראשיות

טיפולים מתקדמים לכאב
מרפאת הכאב משלבת שיטות טיפול מתקדמות כגון טיפול בגלי הלם דוחה ניתוח, לייזר רך, פיזיותרפיה מתקדמת (המרפאה משמשת כמרפאת הסדר של כלליות מושלם לטיפולי פיזיותרפיה), נעל פיזיולוגית טיפולית וטכניקות טיפול אחרות כגון שיטת מייטלנד.

מרפאה רב תחומית לרפואה משלימה

המרפאה לרפואה משלימה משלבת מספר שיטות טיפוליות הלקוחות מעולם הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית. המרפאה מציעה טיפולי דיקור סיני, דיקור יפני נוירולוגי, קרניו סקראל, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי רפואי, כוסות רוח וטכניקות טיפול מתקדמות כגון רפואת תדרים ולייזר רך.

אין בפינו מספיק מילים להודות לך

רותי אלעד להמלצה המלאה

מנהלים מקצועיים

את המרכז מנהל ד”ר (N.D) משה פרימן לרפואה טבעית ונטורופתיה, מומחה לשיקום אורתופדי. פרימן הינו בעל התמחות מיוחדת בפגיעות ספורט ושיקום אורתופדי. לפרימן ניסיון טיפולי רב בן 37 שנים, לאחר שטיפל בקבוצת הכדורגל של הפועל תל-אביב בשנים 83′-86′ ובקבוצת הכדורסל הפועל חולון כ- 20 שנה, שיקם מאות אתלטים וספורטאים ונחשב למומחה בתחומו.

מרים הגיעה עקב בעיות מפרקים, אוסטאוארתריטיס ובעיות כתף.