h

גלי הלם לטיפול בבעיות כף היד

גלי הלם לטיפול בבעיות כף היד
גלי הלם לטיפול בבעיות כף היד

אחד מסוגי הטיפולים החדשים והמתקדמים ביותר בהם נעשה שימוש למטרות טיפול במגוון רחב ביותר של בעיות, הוא הטיפול באמצעות גלי הלם.
אנשים רבים עדיין אינם מכירים את סוג הטיפול הייחודי הזה, העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של גלי הלם אקוסטיים, אשר ללא כל פלישה או חדירה לגוף מצליחים לסייע במגוון רחב של בעיות גופניות, החל מהסתיידויות שונות ועד בעיות בכלי דם, זיזים סידניים כאלו ואחרים ועוד.
מרפאות אלטרנטיבה מתמחות במתן טיפולי הלם לבעיות כף היד, כגון טריגר פינגר (“אצבע הדק”), דלקת בכף היד, נימול בידיים ועוד.
 

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

גלי הלם לטיפול בדלקת בשורש כף היד

מיליונים רבים של אנשים בכל רחבי העולם סובלים כיום מבעיות שונות באזור כף היד, כאשר נראה כי בתחום זה קיימת השפעה ניכרת ומכרעת של אורח החיים המודרני אותו כולנו חיים. הישיבה הממושכת מול מחשב, המאפיינת את יום העבודה או את שעות הפנאי של רבים מאתנו, גורמת לאנשים רבים בעיות בריאותיות שונות וייחודיות, כאשר בעיות באזור כף היד הופכות נפוצות יותר ויותר.

לדוגמה – טריגר פינגר (“אצבע הדק” ), הוא שם של תופעה מוכרת ההולכת ונהיית נפוצה יותר ויותר, תופעה הכוללת דלקות מסוימות בגידי האצבעות, הנוצרות כתוצאה משחיקה ושימוש מוגבר בידיים בצורות שונות (למשל – שימוש בעכבר המחשב לאורך שעות על גבי שעות מדי יום, טראומות נקודתיות מסוימות הנוצרות באזור הגידים הקטנים של האצבעות ועוד..). 

דוגמה נפוצה נוספת היא דלקות בשורש כף היד, אשר עשויות גם להיווצר כתוצאה מתנוחות לא נכונות בהן מציבים את הידיים שלנו מדי יום, בין אם במסגרת עבודה משרדית ובין אם במסגרת עבודות אחרות הגובות את מחירן מאזור כף היד שלנו.

הן עבור המקרה של “טריגר פינגר”, הן עבור המקרה של דלקות בשורש כף היד והן עבור בעיות רפואיות נוספות באזור כף היד, הטיפול בגלי הלם מתגלה כאפקטיבי ומומלץ ביותר. גלי ההלם האקוסטיים מסייעים בפירוק הידבקויות והסתיידויות בלתי רצויות, ומסייעים להרחיב את כלי הדם ולהמריץ את זרימת הדם בחלקים ספציפיים של כף היד.

 

חשיבות הדיוק במסגרת טיפול בגלי הלם

כאן אנחנו מגיעים לנקודה מרכזית וחשובה מאוד בנוגע לטיפול אפקטיבי ומוצלח באמצעות גלי הלם, והיא חשיבות הדיוק שבשימוש במכונה היוצרת את גלי ההלם. גם אנשים רבים אשר כבר מכירים את סוג הטיפול החדשני הזה ואפילו התנסו בו, אינם מודעים לחשיבות העצומה המיוחסת לדיוק של המטפל המפעיל את המכונה המייצרת את גלי ההלם. סטייה קטנה ביותר בכיוון המכשיר השולח את גלי ההלם עלולה להוריד בעשרות רבות של אחוזים את האפקטיביות של טיפול, או אפילו לבטל אותה כליל. זו סיבה מרכזית לכך שאנשים רבים אשר עברו טיפול באמצעות גלי הלם, לא הרגישו כל שיפור במצבם.

במרפאת “אלטרנטיבה” ניתן לקבל טיפול מדויק ואפקטיבי באמצעות גלי הלם לבעיות באזור כף היד (שם הדיוק והכוונון הדק של המכשיר חשוב במיוחד), כמו גם לבעיות רבות אחרות בהן ניתן לטפל באמצעות גלי הלם. יעידו על כך מכתבי ההוקרה והתודה הרבים אשר התקבלו במרפאה, אשר חלקם נשלחו על ידי מטופלים אסירי תודה אשר ניסו טיפול באמצעות גלי הלם במקומות אחרים, אך הרגישו באפקטיביות המלאה של הטיפול רק כאשר הגיעו למרפאת “אלטרנטיבה”.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ