h

גלי הלם לטיפול במרפק טניס

גלי הלם למרפק טניס

גלי הלם לבעית מרפק טניס הוא אחד מהטיפולים האפקטיביים ביותר הקיימים כיום עבור הבעייה הטורדנית. גלי הלם מוגדרים כטיפול דוחה ניתוח עבור בעית מרפק טניס (טניס אלבו) ובעיות אורטופדיות אחרות.

 

 

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

מה זה מרפק טניס?

מרפק טניס הוא שם הבא לתאר מצב של דלקת באזור המרפק (ידוע גם בשם “דלקת של עילית העלי הצידי”) בעקבות נזק הנוצר לגיד באזור.
נזק זה יכול להיגרם על ידי מאמצי יתר חוזרים במשחק טניס (או משחק אחר בו נעשה שימוש אינטנסיבי במחבטים ורקטות), אך גם מי שלא משחק יכול לסבול מתופעה זו מסיבות אחרות ושונות (למשל – עבודה אינטנסיבית בכלי עבודה מסוים המאמץ מאוד את אזור האמה וכף היד..).
דלקות בגיד, דוגמת מצב של “מרפק טניס”, אינן נפתרות בקלות ובמהירות, בין היתר משום שמדובר באזור אשר אינו מקבל אספקת דם עשירה כמו אזורים אחרים בגוף.

 

בעיות מטופלות

כיצד גלי הלם מטפל בבעיית מרפק טניס?

דרכי טיפול במרפק טניס קיימות דרכים רבות ושונות להתמודד עם בעיית מרפק טניס. ברפואה המערבית ננקט פעמים רבות הליך ניתוחי, אשר סיכויי ההצלחה שלו לא תמיד גבוהים, אך בקרב אחוז עצום מן המטופלים הבעיה חוזרת בסופו של דבר לאחר תקופה כזו או אחרת. גם
במסגרת רפואה משלימה קיימות דרכי טיפול שונות לבעיה, דוגמת דיקור יפני או דיקור סיני וכד’.

אחת השיטות החדשות יחסית בהן נעשה שימוש לטיפול במקרים של מרפק טניס היא שימוש בגלי הלם. גלי הלם משמשים ברפואה האלטרנטיבית לטיפול במגוון רחב של בעיות שונות.
בין השאר, הם מסייעים לטפל בהידבקויות שונות הנוצרות לאורך זמן, כפי שקורה לעיתים גם במקרים של מרפק טניס (הידבקות של הגיד למעטפת המפרק).
במקרה של הידבקות כזו המצב יכול להיהפך לבעייתי מאוד לטיפול קונבנציונאלי, וזמן ההחלמה עשוי להתארך לכדי תקופה ארוכה מאוד. גלי הלם הם שיטה חדשנית יחסית, אך יעילה ובלתי חודרנית, לטיפול בין היתר בהידבקויות שונות מעין אלו.

על מנת להשיג תוצאות מרביות, מומלץ לנקוט בדרך של טיפול משולב, הכולל טיפול בגלי הלם ודיקור יפני יחדיו. הטיפול המשולב עשוי להניב תוצאות אפקטיביות יותר במצבים מסובכים של מרפק טניס או בעיות דומות אחרות, כפי שמוכיח הניסיון. בין אם נוצר מצב של הידבקויות של הגיד (אז הופך אותו מרפק טניס להיות כרוני ובעייתי במיוחד) ובין אם לא, מצב של מרפק טניס עלול לגרום להפרעות רציניות באיכות החיים, כאשר כל פעולה פשוטה של הרמה (אפילו של משאות קלים ביותר) או שימוש אחר ביד ובאמה עלול לעורר כאבים עזים.
טיפול בעזרת גלי הלם, או טיפול משולב הכולל גלי הלם וטכניקות של רפואה אלטרנטיבית נוספות, הוא סיכוי סביר ואטרקטיבי להחלמה מהירה יחסית, וחזרה לשגרת חיים תקינה. ההימנעות מניתוח פולשני אשר עלול להשאיר את הגוף שלנו בטראומה כזו או אחרת שווה את הניסיון.
במידה והטיפול המשולב אינו פותר את הבעיה, תמיד ניתן לפנות אז לטיפולים הקונבנציונאליים השונים, או לטיפולים אלטרנטיביים נוספים, אך בכל מקרה שווה קודם כל לנסות טיפול משולב הכולל שימוש בגלי הלם..

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ