טיפול בגלי הלם בתל אביב

הרפואה באזור תל אביב והמרכז נחשבת למתקדמת ביותר בארץ, ואכן בתי החולים, המכונים והקליניקות הפרטיות מציעים שורה ארוכה של טיפולים.
ואולם, למרות המודעות הגבוהה יחסית לאיכות החיים, לבריאות ולמגוון האפשרויות הטיפוליות, לא כולם בעיר שמעו או מכירים את הטיפול בגלי הלם.
הטיפול המוצע גם על ידי מרפאת אלטרנטיבה מוכר על ידי קופות החולים בתור תחליף לניתוח, ואכן תרומתו להקלת התסמינים, לריפוי והתחדשות הרקמות בשורה ארוכה של מצבים – יכולה לייתר את הצורך בניתוח ולשפר באופן מהותי את איכות החיים.

למעשה, הטיפול בגלי הלם בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, כבר נבדק ונוסה לאורך שנים רבות על מיליונים רבים של אנשים. הוא מוכר ביעילותו למצבים מגוונים שאותם נתאר בהמשך, אינו כרוך בתופעות לוואי מיוחדות, וכאמור אינו כרוך בהתערבות כירורגית על כל המשתמע מכך.
כך לדוגמא, לאורך יותר מארבעה עשורים משתמשים בגלי הלם בענף האורולוגיה, לצורך ריסוק האבנים הקטנות ויציאתן בשתן.
בנוסף, כבר יותר משלושים שנה מהווים מכשירים של גלי הלם אמצעי אפקטיבי לטיפול בבעיות עור שונות וכמובן בעולם האורטופדיה. ובדומה לכל התחומים הרפואיים, גם המכשירים שבהם משתמשים כיום בתל אביב והסביבה מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות בהרבה מאלו של העשורים הקודמים, דבר המגדיל באופן משמעותי את היעילות ואת הנוחות, ומקצר את משך הטיפול.

גלי הלם לטיפול בבעיות אורטופדיות

מתחת לפני השטח, הטיפול בגלי הלם מבוססת על גילויים ופיתוחים מדעיים מסקרנים. אבל כשתגיעו למרפאת כאב אלטרנטיבה או למרפאה אחרת בתל אביב והסביבה המספקת את הטיפול, כל מה שתראו הוא מכשיר פשוט דמוי ידית. אין משהו מסעיר או מסקרן במיוחד במכשיר בעל העיצוב הפשוט. כל מה שצריך לעשות הוא רק לכוון אותו אל האזור הנדרש לטיפול לזמן של כעשרים דקות, וזהו. אי
ן שום דבר שאתם צריכים לעשות מלבד להירגע, בעוד אל האזור המטופל נשלחים פולסים מהירים של גלי קול – לא כאלו שתוכלו לשמוע. הגלים מרעידים אזורים שמתחת לעור, מגיעים אל האזור הפגוע ובכך מפרקים הסתיידויות שנוצרות בגלל דלקות – אשר המאפיין המרכזי שלהן הוא כאב.

בנוסף, גלי הקול מחזקים את זרימת הדם אל האזור הפגוע ובכך תורמים לאספקת החמצן וחומרים חיוניים, ולכן התחדשות התאים ברקמות מואצת והריפוי מתאפשר ונעשה מהיר יותר.
בעולם האורטופדיה האיכויות האלו ידועות מזה שנים, ואילו המכשירים מחליפים לא פעם את הטיפול הידני מפני שהם יכולים לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה מבלי להתעייף, ומפני שניתן לכוון אותם באופן מדויק מאוד אל האזור הפגוע. זאת כמובן, בתנאי שנעשה תהליך אבחון מקצועי ורציני על ידי איש מקצוע מיומן.

גלי הלם בתל אביב

בתל אביב וסביבתה מוצעים לא מעט פתרונות עבור בעיות אורטופדיות, כגון כירופרקטיקה, אוסתיאופתיה, שיטת גרינברג, פיזיותרפיה, וכמובן גם התערבויות תרופתיות ואף ניתוחיות. כבודן של שיטות אלו במקומן מונח, אולם חשוב להכיר גם את היתרונות והיכולות של גלי הלם.
בין היתר, טיפול בגלי הלם נפוץ באיחוי שברים, לדלקות בכף הרגל וכף היד. בטיפול בכאבים בשכמות, בכתף קפואה, ובשחיקה של הסחוס בברך. כמו כן, מטפלים בגלי הלם בכאבים בקרסוליים, ידיים, כתפיים, רגליים, בדלקת בגיד אכילס, מרפק טניס, טריגר פינגר, אוסטאוארטריטיס, וכן בסיבוכים של נוירופתיה סוכרתית, באימפוטנציה, בטרוכנטריק בורסיטיס, ועוד.

אין ספק שמדובר ברשימה מכובדת, אך אין בכך לומר שבכל המקרים של מצבים אלו הטיפולי בגלי הלם יתאים או יהווה את האפשרות הטובה ביותר.
על מנת לדעת אם הטיפול מתאים גם לכם יש לקבוע תור לפגישת אבחון במרפאה המציעה טיפולים בגלי הלם באזור תל אביב. למעשה, האבחון הוא בעל חשיבות מכרעת להתוויית התוכנית הטיפולית המתאימה, שיכולה לכלול עוד התערבויות כמו דיקור יפני ונוירולוגי, פולסים אלקטרומגנטיים וכדומה.
יתר על כן, חשוב להבין כי תסמינים של בעיות אורתופדיות, ובעיקר כאבים, יכולים להגיע מאזורים ומגורמים שונים, ועל מנת שהטיפול יהיה מדויק ונכון חובה לקבל אבחון נכון.

אין חכם כבעל ניסיון

אמנם, הטיפול בגלי הלם ידוע באפקטיביות גבוהה מזה עשרות שנים, אך כדי למצות את המיטב ממנו יש לבחור מרפאה, כגון מרפאת אלטרנטיבה, הפועלת בתחום כבר למעלה מארבעה עשורים, עם אלפי מטופלים, ויכולות אבחוניות וטכניות גבוהות.
כך למשל, המרפאה צריכה להחזיר את מכשיר האורטוספק המחולל גלי אור, גלי חום וגלים אקוסטיים, וכן את מכשיר הרדיאלספק המחולל גלי קול בלחץ נמוך. לעיתים קרובות משלים הרדיאלספק את הטיפול שנעשה עם האורטוספק, ובמידה שמדובר במרפאה רצינית היא גם תציע טיפולים משלימים ותומכים, החל בלייזר רך ועד לפיזיותרפיה.

מה עוד חשוב לדעת?

אם אתם מתגוררים בתל אביב והסביבה ומתעניינים בטיפול בגלי הלם, כדאי שתדעו עוד כמה דברים. ראשית, הטיפול אינו כרוך בתופעות לוואי משמעותיות.
לעיתים נדירות מופיעים כאבים מקומיים או נפיחות קלה, החולפים בתוך זמן קצר. כמו כן, חשוב לדעת שלא ניתן להביא לריפוי במפגש אחד בגלי הלם, אלא יש צורך לבצע סדרת טיפולים הנפרשת על פני מספק חודשים.
למשל ייתכן ויידרשו שבעה עד עשרה מפגשים, כאשר יש צורך במרווחים הנעים בין חמישה ימים לשבועיים כתלות בסוג המכשיר בו נעשה שימוש
. מעבר לכך, מהלך הריפוי תלוי בהיבטים ספציפיים של כל מטופל, למשל מצב וחומרת הפגיעה, משך הזמן שלה, גיל ומצב רפואי, ועוד. מצד שני, את ההקלה בהחלט מרגישים במהירות, וההתמדה תשתלם עם הריפוי המזורז ומניעת הצורך בניתוח.

ולבסוף, חשוב לדעת שבמרפאת אלטרנטיבה אפשר לקבל החזרים דרך חברות הביטוח, ואילו חברי קופות החולים נהנים מתעריפים מוזלים.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה