גלי הלם לדורבן

מחיר טיפול בגלי הלם

גלי הלם לדורבן היא שיטה טיפולית בעלת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד!

סובלים מכאבים בעקב או בדורבן? לפניכם מידע מקצועי שיאפשר לכם להבין טוב יותר את האפשרויות הטמונות בטיפול גלי הלם לדורבן.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

גלי הלם לדורבן - ההשפעה שלהם על הגוף

מחקרים רפואיים קפדניים מצאו כי גלי הלם עוזרים למוסס הסתיידויות והידבקויות, משפרות את זרימת הדם ומעודדות בניית כלי דם חדשים ברקמות הפגועות.

גלי ההלם מעין זעזוע ברקמות הפגועות, בהן נוצרו ההסתיידויות וההידבקויות, אשר אופייניות למצבי דלקת כרוניים.
חומרי ההסתיידות מופרשים בחזרה למחזור הדם ומפונות מהגוף באופן יעיל.
היות והטיפול מסייע גם להרחבת כלי הדם ולשיפור זרימת הדם בכליו, הרחבת כלי הדם ושיפור זרימתו של מחזור הדם.
הדבר מסייע לגוף להביא חמצן, חומרי בנייה וגורמים המעודדים החלמה במקום הפגוע. בכך הגלים מגבירים את קצב הריפוי הטבעי של הגוף.
כתוצאה מכך, יעילים גלי ההלם בריפוי התהליכים הדלקתיים ברקמות כף הרגל במקרי הדורבן.

טיפול בגלי הלם לטיפול בדורבן וכאבים בכף הרגל – ד”ר פרימן (N.D נטורופט לא רפואי)

כיצד מתבצע טיפול גלי הלם לדורבן?

טיפול גלי הלם לדורבן מתבצע כשהמטופל שוכב בנוחות על מיטת טיפולים.
כשכף רגלו מוצמדת, בזווית המדויקת הנחוצה, למכשיר האורטוספק, שמפיק גלי הלם.
משך הטיפול נע בין 14 ל 17 דקות, תלוי במקרה ובמספר הפעימות הדרוש.
במהלכו יועברו לאזור הרגל והעקב גלי הלם בעוצמה ובקצב הנכונים.
על פי אבחנה אישית ומעמיקה, שתיערך על על ידי משה פרימן, שמחזיק בתואר N.D לרפואה טבעית וב40  שנות ניסיון רבות וידע מקצועי נרחב בתחום. (לפרימן גם התמחות בפגיעות ספורט).
טיפול גלי הלם לדורבן הינו פשוט ומרגיע ואינו כרוך כלל בכאבים או אי נוחות.
בעקבות הטיפול במרבית המקרים ניתן לחוש הקלה מיידית ומשמעותית, שהולכת וגוברת מטיפול מטיפול.

מכשיר גלי ההלם ואיך הוא עובד

הטיפול אינו פולשני ואינו מצריך אשפוז, ליווי כלשהו או פגיעה ברצף העבודה.
עם זאת, יעילותו הגבוהה הופכת את הטיפול בגלי הלם לתחליף טבעי ואפקטיבי לניתוח.
וזו הסיבה שמרבית חברות הביטוח מעניקות החזר כספי לטיפולי גלי הלם כטיפול תחליפי לניתוח / מונע ניתוח.
החזרים ניתנים גם לטיפולי פיזיותרפיה שמשלבים את טכנולוגיית גלי ההלם.

שאלות ותשובות בנושא טיפול גלי הלם לדורבן

• כמה טיפולים נדרשים לפתרון בעית דורבן?

במרבית המקרים, סדרה של בין שלושה לשניים עשר טיפולים. בהתאם לחומרת הבעיה ומשכה, יכולה להספיק על מנת למגר את הבעיה מהשורש באופן מוחלט. יחד עם זאת, יש להדגיש, שרובם המכריע של המטופלים מדווחים על שיפור משמעותי כבר אחרי הטיפול הראשון.

• כמה זמן אורך טיפול בגלי הלם?

בין 15 ל 17 דקות, תלוי במספר הפעימות שהמטפל רוצה לשלוח לאיזור המטופל וברגישות המטופל.

גלי הלם לדורבן

• האם יש באפשרותי לסייע לטיפול ולזרז את ההחלמה?

אורח החיים והרגלי התזונה, הפעילות הגופנית כמו גם דרכי התנהלות יומיומיות נוספות, יכולות בהחלט לסייע להצלחת הטיפול, ממש באותה מידה בה הרגלים מזיקים תורמים להיווצרותה של הבעיה מלכתחילה.

• אילו טיפולים נוספים ניתן לשלב עם הטיפול בגלי הלם?

במרפאת אלטרנטיבה אנו ‘תוקפים’ את בעיית הדורבן בכף הרגל מכמה כיוונים בו זמנית, וזאת בהתאם לאבחנה האישית והמעמיקה של כל מטופל ומטופלת. השילוב של מספר שיטות טיפול אפקטיביות בהתאמה אישית, הנו ערובה להצלחה ואפקטיביות חסרות תקדים.

המלצות לסדרת טיפולים משלימים

זאת ועוד: כל מטופל יקבל במהלך הטיפולים המלצות למתיחות ספציפיות, שיכולות לשפר את טווח התנועה בכף הרגל, ולמנוע הסתיידויות חוזרות.

1. הקפדה על מתיחות יומיומיות נכונות, מזרזת את קצב ההחלמה.
  2. בנוסף, ראוי להזכיר את ההשפעה העצומה שיש ליציבה נכונה,(בעיקר בעת עמידה, הליכה וריצה) על בריאות כף הרגל. חלק בלתי נפרד מהטיפול, נוגע לתיקון היציבה, באמצעות הנחיות המותאמות אישית. הקפדה על יציבה נכונה יכולה לסייע רבות להצלחת הטיפול.
  3. הדורבן מושפע גם ממצב של עודף משקל. לכן רצוי לשנות את התזונה באופן שיסייע להורדה במשקל. שמירה על משקל תקין היא חלק מהותי בקיום אורח חיים בריא.
  4. במצבים רבים הדורבן מוחמר משינויים בעמוד השדרה, בעיקר לחץ עצבי המוקרן מחולייה L5-S1, שם העצב יורד ומקרין כאב לאיזור העקב וכף הרגל. מטפל מנוסה ידע לאבחן האם קיימת מעורבות כזו.

במקרה הצורך יכללו הטיפולים במרפאה גם המלצות תזונתיות בהתאמה אישית וליווי מקצועי בתהליך ההפחתה במשקל.

ד”ר פרימן N.D (נטורופט לא רפואי) מסביר על יתרונות הטיפול בבעיות בדורבן ובכף הרגל

גלי הלם לדורבן בשילוב עם טכניקות טיפול נוספות:

לפניכם מספר שיטות טיפול המשולבות לצד גלי הלם, במקרים של בעיית דורבן:

• התאמת מדרסים מיוחדים לדורבן ברגל

מדרסים יסייעו להעתיק את מרכז הכובד מאזור העקב, ולפרוש את המשקל באופן מאוזן יותר על פני כף הרגל כולה. מדרסים בהתאמה אישית מסייעים לתקן ליקויים ביציבה, שמהווים, במקרים רבים, את השורש להיווצרותו של עומס משקל אשר מביא, בין היתר להיווצרותו של הדורבן. לכן מדרסים רפואיים מסייעים לפתרון בעיית הדורבן משורשה, ומונעים את הישנותה, באמצעות טיפול בגורמי הסיכון שהחלו את התהליך הדלקתי מלכתחילה.

• טיפולים בלייזר רך ובפולסים אלקטרומגנטיים

שיטות טיפול אלו מסייעות לגוף לאזן ולתקן את פעילותם החשמלית של התאים שנפגעו בכף הרגל ושל הקולטנים שעל גביהם. בנוסף, מסייעים הטיפולים לעצירת התהליכים הדלקתיים הכרוניים. בכך, משלימים טיפולים אלו את פעילותם של גלי ההלם, ומשפרים את סיכויי ההחלמה המהירה.

טיפול לדורבן

• טיפולי פיזיותרפיה משולבים

טיפולים פיזיותרפיים מומלצים במרבית המקרים לשילוב לצד הטיפול בגלי הלם. טיפולי הפיזיותרפיה כוללים, בין היתר, עיסוי עדין, המסייע להמרצת זרימת הדם, מתיחות ורוטציה של המפרקים בכף הרגל וברגל עצמה, וכן המלצה על תרגילי חיזוק ושיפור טווח התנועה, באופן אישי ומותאם למצבו של כל מטופל.

• טיפולי דיקור Y.N.S.A ושיטת האיזון של ד”ר טאן

טיפולי הדיקור המבוססים על השפעה נוירולוגית ואנרגטית, מסייעים לטפל בבעית הדורבן ברמה עמוקה ושורשית יותר. טיפולי הדיקור הנוירולוגי מטפלים במקום הפגוע באמצעות החדרת מחטים דקיקות ועדינות לאזורי השפעה נוירולוגיים הממוקמים על גבי הקרקפת, ובכך תורמים הן להחלמה והן להפגת הכאבים. דיקור סיני בשיטת האיזון של ד”ר טאן, מטפל באזור הפגוע באמצעות דיקור באזורים אחרים בגוף, אשר משקפים אותו. במקרה הדורבן מדובר בדיקור בכף היד, אשר משפיע על כף הרגל.

לסיכום, אם אתם סובלים מכאבי דורבן בכף הרגל או מכאבים בעקב על רקע סיבות נוספות, חבל שתמשיכו לסבול. צרו קשר עוד היום עם מרפאת אלטרנטיבה, לקביעת פגישת אבחון ראשוני ללא עלות. אנו שמחים לשתף אתכם בהמלצות חמות של מטופלנו שטופלו וקיבלו את איכות חייהם בחזרה. זו הדרך הבטוחה שלכם להשתחרר אחת ולתמיד, מבעיית הדורבן המעיקה, לצאת ממעגל הכאב ולעלות על נתיב של חיים בריאים באיכות גבוהה.

גלי הלם לדורבן וטיפולים משולבים – צרו קשר עם המרפאה עוד היום ותענו בהקדם