h

דיקור קרקפת נוירולוגי YNSA

דיקור נוירולוגי בשיטת YNSA
דיקור נוירולוגי בשיטת YNSA

המרפאה לדיקור יפני ושיטת YNSA מתמחה בטיפול בבעיות נוירולוגיות, בעיות כאב, אורטופדיה והפרעות פנימיות בשיטה יחודית המשלבת טיפולי דיקור יפני מתקדמים יחד עם דיקור בשיטת YNSA שהוצג לעולם על ידי ד”ר יאממומוטו מיפן בשנת 1973.

דיקור בשיטת YNSA הוצג לעולם לראשונה בשנת 1973 על ידי הרופא היפני המפורסם ד”ר יאמומוטו. הרופא המפורסם מצא שעל הקרקפת קיימת השתקפות של מערכת השלד ושל מערכת העצבים בגוף האדם. באמצעות דיקור של נקודות המצויות על הקרקפת, ניתן לרפא או להקל באופן משמעותי על בעיות כאב ואורטופדיה קשות.

כך, למשל, ניתן להשפיע על הגפה העליונה (בעיות מרפק, כתף קפואה ודלקות) באמצעות דיקור נקודה המכונה נקודה C. באותו אופן, ניתן להשפיע על דלקות ושחיקת סחוס בברכיים באמצעות דיקור באיזור הרקה המכונה נקודה G.

בניגוד לשיטות דיקור אחרות, בכללן דיקור סיני, דיקור בשיטת YNSA מניב תוצאות מיידיות. המטפל דוקר נקודה שקשורה לבעייה. לדוגמא, המטפל דוקר נקודה המשפיעה על כאבי גב ומבקש מהמטופל לבצע פעולה שקשה לו, למשל התכופפות או עמידה. אם הנקודה נדקרה בדיוק, המטופל ירגיש הקלה מיידית.

בתמונה הבאה תוכלו לראות טיפול בשיטת דיקור YNSA לבעיות של כאבי ברכיים וגב תחתון. שימו לב למחטים הזעירות:

 

דיקור יפני YNSA לורטיגו 

 

לוגו

כאמור, דיקור בשיטת YNSA הוא טיפול יעיל במיוחד למגוון בעיות כאב, אורטופדיה ונוירולוגיה. הטיפול אינו מכאיב והמחטים נדקרות לעומק של מספר מילימטרים בודד בקרקפת.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ