h

דיקור קרקפת נוירולוגי YNSA לטיפול בורטיגו

דיקור יפני YNSA לורטיגו
דיקור יפני YNSA לורטיגו

ורטיגו היא בעייה עקשנית אשר דיקור סיני בלבד לא מצליח בדרך כלל לפתור. טיפול בשיטת YNSA לבעיות ורטיגו הוכח עד היום כשיטת הדיקור האפקטיבית ביותר לבעייה. 

מרפאות אלטרנטיבה מתמחות בשיטה. אם אתם סובלים מורטיגו או סחרחורות או בעייה נוירולוגית אחרת תוכלו להתייעץ עם מומחה. התקשרו עכשיו: 03-5054594 או לחצו כאן ליצירת קשר.

 

 

 

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

מדוע טיפול דיקור יפני YNSA כל כך אפקטיבי לבעיות ורטיגו ?

ורטיגו הינה תופעה מוכרת בעולם, התוקפת לא מעט אנשים, ולא – לא מדובר רק בטייסים. בעוד המונח ורטיגו מוכר לרובנו בעיקר מתחום התעופה, שם הוא מסמל מצב של איבוד ההתמצאות במרחב (באופן כללי, מקרה בו הטייס אינו מסוגל להבחין בין השמים לארץ, למשל במקרים של טיסות לילה או טיסה מעל לים), למעשה מדובר במונח נפוץ ומקובל בתחום הרפואה, אשר מצביע על אותה תופעה פחות או יותר – מצב בו המטופל מאבד את כושר ההתמצאות במרחב, וחש בסחרחורת ובאיבוד שיווי המשקל. טיפול לבעיית ורטיגו בשיטת YNSA הוכח כאחד מהטיפולים האפקטיביים ביותר לבעייה המטרידה.

 

גורמים הפוטנציאליים למצב של ורטיגו הינם רבים, על חלקם נפרט בהמשך. באופן כללי, ניתן למנות שיטות טיפול שונות במקרה של ורטיגו, אך אחת השיטות היעילות יותר במצבים כאלו היא שיטה המכונה YNSA, או במילים אחרות – “דיקור ראש”. שיטה זו, כשמה כן היא, כוללת דיקור (המוכר לנו משיטות מקבילות דוגמת דיקור סיני או דיקור יפני) – נעיצה של מחטים דקיקות וקטנות בנקודות מפתח בגוף, רק שבמקרה של YNSA מדובר בנקודות מפתח באזור הראש של המטופל.

 

בעיות מטופלות

מדוע טיפול ורטיגו YNSA כל כך מצליח ?

שיטת דיקור זו הינה יעילה במצבים רבים, שכן השפעתה חזקה ומידית יותר (עקב קרבת אזור הדיקור למוח), כמו גם מדויקת יותר במרבית המקרים. במקרה של ורטיגו, ניתן לאפיין את YNSA כאחת השיטות היעילות והרצויות ביותר, שכן שיטה טיפול זו משפיעה בין השאר על המוח, האוזן ועל עמוד השדרה הצווארי – שלושתם אזורי מפתח המהווים לרוב גורמים לתופעת ורטיגו.

 

ההיגיון העומד בבסיס שיטת דיקור הראש הוא כי על גבי הקרקפת שלנו למעשה פרושה מפה מדויקת של מערכת העצבים שלנו, כך שדיקור בנקוד מסוימת כזו או אחרת מביא להשפעה מידית ומדויקת. במקרה של טיפול בתופעת ורטיגו, על ידי דיקור בנקודות המפתח ניתן להביא באופן כמעט מידי לכדי השפעה על מערכת שיווי המשקל ועל המוח שלנו. גם במקרה של ורטיגו הנובע מבעיה מסוימת באזניים (בעיה וסטיבולארית),דיקור YNSA יכול להיות אפקטיבי ביותר, שכן קיימות נקודות המטפלות באוזן בשיטה זו.

 

באופן כללי, היתרון של שיטת דיקור YNSA הרלבנטי ביותר למקרים של ורטיגו ותופעות דומות, הוא יכולת האבחון המדויק, מה שמביא לאחר מכן לתוצאות המהירות והמדויקות ביותר. אינספור אנשים בכל רחבי העולם אשר סובלים ממקרים של ורטיגו מסיבות כאלו ואחרות (אשר מקורן לרוב בנקודות והאזורים אותם ציינו לעיל), כבר התנסו ונהנו מיתרונותיה של שיטת טיפול זו, יתרונות אשר הופכים אותה כאמור למומלצת ביותר במקרים של ורטיגו, כמו גם במקרים רפואיים רבים אחרים.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ