h

דיקור סיני לחרדה

דיקור סיני לטיפול בחרדה
דיקור סיני לטיפול בחרדה

בשנים האחרונות הולכת ותופסת תאוצה ההבנה בדבר כוחה של הרפואה הסינית.
דיקור סיני, למשל, הוא דרך יעילה לטיפול במגוון תופעות, הן פיזיות והן נפשיות.

 

 

 

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

דיקור סיני לטיפול בחרדה מטפל בשורש הבעיה

אחת התופעות שבהן רפואה סינית יכולה לחולל שינוי של ממש היא בעיה של התקפי חרדה. היתרון ברפואה הסינית לעומת הרפואה הקונבנציונלית הוא בכך שהרפואה הסינית מספקת מענה שלם וטבעי לבעיה תוך תשומת לב לכל חלקי הגוף.

לפני שנמשיך ונספר לך על יתרונותיו של הדיקור הסיני לבעיות חרדה, נשמח לספר לך על יתרונות הטיפול במרפאות אלטרנטיבה באמצעות שיטת דיקור מיוחדת לבעייה:

  • אבחון החושף את שורש הבעייה על פי הרפואה הסינית והיפנית
  • נסיון של 36 שנה, אלפי מטופלים מרוצים
  • תוצאות מהירות במקרבית המקרים

 

בעיות מטופלות

מה היתרון של דיקור סיני לחרדה?

בשונה מתרופות פסיכיאטריות, לטיפול באמצעות רפואה סינית (שהוא אחד מהענפים הנחשבים ביותר של רפואה משלימה ) אין תופעות לוואי ובנוסף, הדיקור מבקש לפתור את הבעיה משורשה, בין אם מדובר בבעיה על רקע רגשי או גופני או שניהם יחד.
ככלל דיקור סיני לטיפול בחרדה מייצר תחושת רוגע במטופל באופן כמעט מידי. מחקרים הוכיחו כי לדיקור השפעה על מערכת העצבים הסימפטתית, אותה מערכת שהופכת לדומיננטית בגוף בזמן מועקה או חרדה ומצוקה.

מעבר לכך, טיפול בנקודות שמשפיעות על מערכת העצבים המרכזית, או בנקודות שעוזרות למוח לשחרר כמות גדולה יותר של סרוטונין והורמונים נוספים, מחזירה את המטופל לאיזון ההורמונלי, שמביא את המטופל באופן מידי להפחתת הסטרס.

מחקרים רבים בעולם כולו מנסים להבין לעומק את השפעת דיקור סיני התקף חרדה, אך כיום כבר ברור לכל כי השפעתו מכרעת.

מאזן כימיקלי
נמצא במחקרים שונים כי אחת הסיבות שבגינן דיקור סיני עבור התקף חרדה הוא כה יעיל, מקורה בכך שהוא משנה את מאזן הכימיקלים במוח ובשל כך מצליח משמעותית להפחית את רמת החרדה אצל המטופל. כדי להצליח להתגבר על הבעיה יש להתחיל ולטפל בה כמה שיותר מוקדם.

 

דיקור סיני לחרדה - שאלות ותשובות

מתי תחושו שיפור במצבכם ?
כבר מהטיפולים הראשונים תחושו הקלה משמעותית, שתימשך בין שעות לימים. עם התקדמות הטיפול תחושת ההקלה גוברת ותחושת החרדה פוחתת ועמה גם תדירות ההתקפים, עד היעלמות מוחלטת במקרים מסוימים.

מהו פרק הזמן בדיקור סיני לטיפול בחרדה ?
כמו בכל בעיה, גם התקפי חרדה והטיפול בהם יותאמו לכל מטופל על פי חומרת ההתקפים, תדירותם ומאפייניו הכללים של המטופל. בהתאם לכך משתנה גם זמן ההחלמה הדרוש לכל מטופל. במרבית המקרים מצליח הטיפול בדיקור סיני להעלים את הסימפטומים הגופניים שנלווים להתקף, כמו הזעה, דפיקות לב מואצות, סחרחורת וקשיי נשימה, מה שמביא להיחלשות של ההתקפים ולעתים גם להיעלמותם. דיקור סיני יכול להיות משולב עם שיחות וטיפול דינמי, מה שיסייע להביא לפתרון מלא של הבעיה.

כמה זמן נמשך הטיפול ?
טיפול נמשך כארבעים וחמש דקות עד שעה, כתלות בחומרת המקרה.

האם משלבים בטיפול טכניקות נוספות להקלה על מצבי חרדה ?
במקרים מסויימים משולב מכשיר תדרים להעצמת תוצאות הטיפול. במרבית המקרים המטפל יתאים למטופל צמחי מרפא סיניים, הנמצאים בשימוש נרחב בסין מזה מאות שנים לטיפול במצבי חרדה. בנוסף, ניתן לשלב שיטות טיפול נוספות של רפואה משלימה, כגון רפלקסולוגיה, פרחי באך וביו פידבק.

היכן דוקרים על מנת לטפל בחרדה ?
נקודות הדיקור נקבעות כתלות באבחון. על פי הרפואה הסינית, מצבי חרדה עשויים לבטא חוסר איזון של אחד מאיברים הבאים: כבד, לב , טחול וכליות. מכאן שנקודות הדיקור תיבחרנה על מנת לאזן את האיבר הבעייתי, ולמעשה לא קיימות נקודות “קבועות” לטיפול. הדיקר מתבצע בדרך כלל בידיים וברגליים, על פני תעלות אנרגיה שיכולות לאזן את האיברים הלא מאוזנים ולהשפיע על מערכת העצבים המרכזית.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ