דיקור סיני לטיפול במעי רגיז

דיקור סיני למעי רגיז

אם את או אתה סובלים ממעי רגיז, קרוב לוודאי ששמעתם מהגסטרולוג (אותו רופא המתמחה בבעיות עיכול) או מרופא המשפחה כי “חיים עם זה” ואולי “אין הרבה מה לעשות”. הבשורה היא מהמזרח, שם הרפואה הסינית מכירה כבר מאות בשנים את התופעה המכונה גם בשם “תסמונת המעי הרגיז”, שכן אין דרך להוכיח או לאמת את המחלה. ישנם רק סימנים המעידים על קיומה, ולכן היא מכונה כ “תסמונת”.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

דיקור סיני למעי רגיז - לטפל בשורש הבעיה

טיפול במעי רגיז באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא סיניים הוא כלי אפקטיבי במיוחד, הנותן מענה לשורש הבעייה ולא רק לסימפטומים. מה הכוונה במונח “שורש” ? הכוונה היא שהטיפול נותן מענה לסיבות ולגורמים שבגינם החלה התופעה, ולא מטפל רק בסימנים (מיחושים בבטן, יציאות לא סדירות הגבולות בשלשולים, מתח כללי, גאזים מרובים ועוד).

מדוע חשוב לטפל במעי רגיז בשורש הבעיה? אם נטפל רק בסימנים הרי הדבר משול לטיפול של “אקמול” או אופטלגין לאותו רגע. הבעייה תחזור ותישנה בהמשך ללא פתרון אמיתי.

בעיות מטופלות

כיצד מתייחסת הרפואה הסינית למעי רגיז?

הרפואה הסינית מתייחסת למעי רגיז כחוסר איזון של מספר איברים פנימיים בגוף: איבר הכבד, איבר הטחול והלב.

חוסר איזון מנטלי ופיזיולוגי של איברים אלו מביא לתנועת צ’י (=אנרגיה) לא סדירה במערכת העיכול המתבטאת במיחושים, בחילות, יציאות רכות עד שלשול, יציאות לא סדירות, מתח, גזים ורעשים במעיים.

בנוסף, מערכת עצבים לא מאוזנת, הסובלת מסטרס או לחצים מתמשכים, יוצרת מצב של היפראקטיביות, המתבטא בחוסר שקט, הפרעות שינה, כעסים, תנועות מעיים לא סדירות ותופעות כלליות כגון חרדה, קיבה עצבנית, צרבות ושרירים תפוסים בגוף.

כיצד מטפל דיקור סיני במעי רגיז?

דיקור סיני משתמש בנקודות הפרוסות על פני הגוף, שהכנסת מחטים עדינות ודקות אליהן גורמת לשינויים פיזיולוגיים ומנטליים בגוף. דיקור הנקודות האלו יוצר השפעות עמוקות על הגוף, על האיברים הפנימיים ועל המערכות הפיזיולוגיות השונות:

דיקור למעי רגיז מווסת את פעילות מערכת העיכול (השפעה על היציאות, בחילות, צרבות וכל סימפטום הנחשב ללא נורמלי במערכת זו)

טיפול במעי רגיז באמצעות דיקור סיני מרגיע את מערכת העצבים המרכזית, שחוסר איזון שלה יוצר תנועות ועיצבוב לא נכון במערכות הגוף השונות, לרבות המעיים.

דיקור סיני למעי רגיז יוצר תנועה נכונה והרמונית של הדם ושל האנרגיה (צ’י) במעיים ומביא להסדרת הפעילות של מערכת העיכול בכלל.