h

דיקור סיני בהריון

דיקור סיני בהריון
דיקור סיני בהריון

תקופת ההריון הינה תקופה נפלאה ומרגשת שבה האם לעתיד חווה את גופה במלוא עוצמתו והתגשמותו.
בתקופה זו, חלים שינויים רבים בגוף הגורמים לתחושות שונות, חלקן טובות ונעימות וחלקן עלולות להקשות על התפקוד ולהותיר את האישה עייפה, חלשה, מדוכדכת ואף כואבת.
שינויים אלו – פייזים ורגשיים מתחילים בתקופת ההריון ועלולים להקשות על ההתאוששות מן הלידה ובהמשך על התפקוד כאם.
מה אם כן, ניתן לעשות ,על מנת להקל על תופעות אלו?

טיפולי דיקור סיני יכולים, במצבים אלו,לשפר רבות את ההרגשה ולסייע לאישה לחוש חזקה,בריאה ורגועה יותר.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

כיצד דיקור סיני עובד באופן כללי?

הפילוסופיה הסינית מניחה, כי בטבע צריך להתקיים איזון, והאיזון צריך להישמר בין האדם לטבע ובין האדם לעצמו. על מנת שהאיברים יתפקדו באופן מאוזן (ואנו נרגיש טוב..) עליהם להיות מוזנים היטב.
כלומר, האיברים ניזונים על ידי אנרגיית צ’י אשר זורמת במרידיאנים. בכדי שהאדם יהיה חיוני וכל איבריו יתפקדו היטב צריכה הזרימה של הצ’י במרידיאנים להיות חופשית.
באמצעות דיקור סיני על נקודות המפתח הנמצאות על המרידיאנים , ניתן להשיג את מטרת הטיפול: לחזק את המטופל, להרגיע אותו ולסייע לו לתפקד היטב ולהרגיש טוב.

 

דיקור סיני להקלה בתופעות של בחילות והקאות

נשים רבות מתעוררות בוקר אחד עם בחילה נוראית ומחשבה נרקמת בראשן..הנה זה בא!
הבחילות הנוראות אשר כולם דיברו עליהן. יותר משישים אחוז מן הנשים סובלות מבחילות בוקר .. צהריים …וערב..ובנוסף מתווספות לכך הקאות, וההרגשה..איך לומר? קשה ומתישה.
אישה יקרה, חבל על כל דקה של סבל. טיפול בדיקור סיני יכול לסייע במהירות ולהקל באופן משמעותי על תופעות אלו. על פי הרפואה הסינית, בזמן ההריון ישנו מרידיאן עיבור בשם צ’ונג.
מרידיאן זה זורם כלפי מעלה וברוב המקרים הוא עובד באופן מוגבר. ואז, בשל היותו דומיננטי בזמן ההריון, הוא יהיה זה שאחראי לבחילות ולהקאות. דיקור סיני כאמור יאזן את המרידיאן ויקל על תופעות אלו.

 

דיקור סיני להקלה בכאבי גב

השינויים הדרמטיים המתרחשים בגוף האישה כמו המשקל הרב שגופה סוחב, שינויים במבנה האגן, הלחץ על הגב התחתון והבטן ועוד, גורמים פעמים רבות לכאבי גב במהלך ההריון – במיוחד בחודשים האחרונים וזוהי רק ההתחלה.
כאבים אלו, אם הם לא מטופלים עלולים להחמיר גם לאחר הלידה.
דיקור סיני במהלך ההריון משפר באופן ניכר את רמת הכאב. הרעיון של דיקור סיני, כפי שאמרתי בהתחלה הוא שכל איבר מקושר לנקודה מסויימת בגוף.
נקודות אלה נמצאות לאורך מסלולים שנקראים מרידיאנים וכאשר מגרים את אותן נקודות באמצעות המחטים אפשר להשיג הקלה בכאב וריפוי הבעיה.

 

דיקור סיני לאיזון לחץ דם

נשים רבות סובלות במהלך ההריון מיתר לחץ דם.
דיקור סיני, מיד עם גילוי הבעיה, מסייע באופן מיידי בהורדת לחץ הדם.
יש להמשיך ולעקוב אצל הרופא המטפל ולשלב במקביל טיפול בדיקור אשר ישמור על איזון הגוף.

 

דיקור סיני לטיפול בכאבי ראש

כאבי ראש בתקופת ההריון הם תופעה נפוצה בקרב נשים רבות והתוצאה היא ימים שלמים של סבל. נשים רבות מנסות להימנע בתקופה זו משימוש בטיפול תרופתי ולכן, דיקור סיני יכול להוות חלופה מצויינת למצב זה.
כמו כן, בנוסף לטיפול הנקודתי בכאב הראש המטריד,דיקור סיני מסייע בריפוי הגורמים שהביאו לחוסר האיזון שיצר את כאב הראש. לעיתים קרובות מספיק טיפול אחד או שניים על מנת לחסל את התופעה למשך כל ההריון!

לסיכום, קיימות תופעות רבות שמתלוות להריון וגורמות אי נוחות ולעיתים סבל רב. פעמים רבות, לרפואה הקונבנציונאלית לא יהיו תשובות ופתרונות בעיקר בשל הסכנה העלולה להיגרם לעובר או לאם.
דיקור סיני יכול לתת מענה ברבות מן הבעיות הנגרמות בתקופת ההריון ואף לסייע בתקופה שלאחר מכן ובכלל בניהול אורח חיים בריא ונכון.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ