h

דיקור סיני לבעיית לחץ דם גבוה

דיקור סיני לבעיית לחץ דם גבוה
דיקור סיני לבעיית לחץ דם גבוה

לחץ דם גבוה הינו אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי כיום, הנובע בעיקר מאורח החיים המשותף למרבית האנשים, הכולל בין היתר רמות גבוהות של מתחים נפשיים, בשילוב עם תזונה לא בריאה וחוסר פעילות גופנית סדירה.

 לחץ דם גבוה יכול בהחלט לגרום בסופו של דבר למקרים של התקפי לב או שבץ מוחי, ולכן חשוב לנסות ולאבחן ולטפל בבעיות לחץ דם גבוה מבעוד מועד. בעוד ניתן לקחת תרופות שונות מדי יום לאורח כל החיים, מומלץ לנסות לפני כן שיטות טיפול טבעיות של רפואה משלימה למקרים של לחץ דם גבוה, כאשר שיטות הדיקור השונות (דיקור סיני, דיקור יפני וכד’..) הן מהכלים היעילים והחזקים ביותר של רפואה אלטרנטיבית לטיפול במקרים של לחץ דם גבוה.
דיקור סיני או יפני מביא ברבים מן המקרים לשיפור ניכר במצבם של מטופלים אשר סובלים מלחץ דם גבוה, ומסייע להם לחיות חיים בריאים ובטוחים יותר, ולהוריד משמעותית את הסיכויים לקבלת התקף לב או שבץ מוחי.

 

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

כיצד מסייע דיקור סיני לבעיות לחץ דם גבוה?

כאמור, אחד הגורמים המרכזיים למצבים של לחץ דם גבוה הוא לחץ נפשי ניכר, הקיים אצל אחוז עצום מן האוכלוסייה בעולם המודרני, כפועל יוצא של אורח החיים הממוצע התובעני והלחוץ כל כך הקיים בימינו.
דיקור סיני ודיקור יפני מסייעים להפחתת רמות המתח הנפשי, בין היתר על ידי הרגעת מערכת העצבים הסימפטטית (מערכת הפעילה ביותר בזמן בו אנחנו לחוצים ומתוחים, כאשר הרגעתה על ידי דיקור מביאה להפחתה מיידית ברמת לחץ הדם..), כמו גם שחרור אנדורפינים – חומרים טבעיים המביאים למצב של רגיעה. בנוסף, דיקור, בצירוף שימוש בצמחי מרפא סיניים שונים, מביא להסדרת מערכת המטבוליזם בגוף וגורם ניקוי רעלים ממנו.

עובדה זו רלבנטית ביותר עבור מצבים של לחץ דם גבוה, שכן אחד הגורמים המרכזיים ללחץ דם גבוה בימינו היא תזונה לקויה, המכילה בין היתר מזון מעובד רב, אותו כמעט כולנו צורכים. לכן דיקור, אשר מביא כאמור להסדרת המערכת המטבולית וניקוי רעלים, בשילוב עם צמחי מרפא המסייעים גם

הם בניקוי הרעלים, וכמובן דיאטה חדשה ונכונה יותר, יכולים לסייע רבות בהפחתת לחץ דם גבוה. בנוסף לכך, מקרים מסוימים של לחץ דם גבוה נגרמים כתוצאה מגורמים מכאניים – לחץ על כלי דם
ועצבים באזורי מפתח בגוף. אחת הדרכים היחידות המטפלות במצב זה ביעילות היא דיקור יפני, המומלץ בכל מקרה עבור הסובלים מבעיית לחץ דם גבוה.

כאמור, הגורמים העיקריים למרבית המצבים של לחץ דם גבוה בימינו נובעים מאורח החיים המערבי – מודרני, אשר מביא אותנו למצבים רבים של לחץ נפשי כבד, תזונה המבוססת על מזון מעובד ובלתי בריא בעליל וכד’.
על מנת לטפל במצבים אלו, לפני שמשתמשים בתרופות מומלץ לנסות ולשנות הרגלים שונים, ולטפל בדרכים טבעיות בסימפטומים השונים ובגורמים לסימפטומים אלו.
דרכי טיפול טבעיות דוגמת דיקור הן הפתרון המתבקש עבור מי שסובל מלחץ דם גבוה, וגם ממי שעדיין לא סובל, אך מרגיש במאפיינים אותם הזכרנו, בחייו.

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ