h

דיקור סיני להרזיה

דיקור סיני להרזיה
דיקור סיני להרזיה

רבים מאיתנו עוברים מתוכנית הרזייה אחת לתוכנית הרזייה “מבטיחה” יותר, מכלים זמן רב ואנרגיה במציאת תוכנית “מהפכנית” שתגאל אותנו מהשומנים המיותרים.

אז למה זה לא עובד ? תוכניות ההרזייה הרבות עוסקות בעיקר בספירת קלוריות או “נקודות” אך לא נוגעות בהיבטים קריטיים שעלולים להכשיל את הדיאטה כגון חוסר איזון של בלוטת התריס, מתח וחרדה המובילים אותנו להתנחם במזון, נטייה לצבירת נוזלים וחומציות בקיבה שגורמת לנו פשוט להיות רעבים כל הזמן ללא סיבה!

בשנים האחרונות גילה העולם המערבי את מה שגילתה אוכלוסיית סין ויפן לפני שנים רבות: דיקור סיני להרזייה. 

דיקור סיני למטרות הרזיה או בשמו השני דיקור סיני לדיאטה, נושא עימו בשורה מרעננת ומשמחת לאותם אנשים אשר ניסו מגוון רחב של תוכניות דיאטה ללא הצלחה.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

מהם היתרונות של דיקור סיני להרזיה לעומת שיטות אחרות?

  • איזון בלוטת התריס שתת פעילות שלה היא אחת מהסיבות העיקריות לקושי בירידה במשקל (ראו גם: בלוטת התריס )
  • טיפול במצבי מתח, חרדה ואי שקט שגורמים לריצה למקרר וכמיהה למתוק כמזון מנחם
  • השיטה היעילה ביותר להיפתרות מנוזלים עודפים
  • איזון הגוף והאיברים הפנימיים המטפלים בשורש הבעיה – בניגוד לדיאטות העוסקות בספירת קלוריות ונקודות
  • טיפול נפיחות בטנית ותחושת כובד כללית – ידע עתיק ויעיל של הרפואה הסינית המתמחה באיזון נוזלי הגוף והדם
  • תוצאות נראות לאורך זמן בניגוד לשיטות דיאטת הבזק – שבהן מורידים מהר אך מעלים עם “ריבית דריבית”
  • שילוב של תזונה סינית המותאמת באופן אישי לפי הטיפוס האנרגטי על פי אבחון של רפואה סינית
  • ניקוי רעלים הגורמים להצטברות נוזלים, עצירות וקושי בירידה במשקל

מעונינים לקבל ייעוץ ראשוני בטלפון לגבי הרזייה באמצעות דיקור סיני ? צרו עמנו קשר בטופס צור קשר או התקשרו לטלפון 03-5054594

 

כיצד עובד דיקור סיני להרזיה?

דיקור סיני להרזיה מתבסס על הידע העתיק והקסום של דיקור סיני בשילוב החוכמה של הרפואה הסינית. בגופנו כוחות של אש ומים, אנרגיה של צ’י ודם וחומרים העוברים במערכת הלימפה, בכלי הדם ובאיברים הפנימיים. חוסר איזון באיברים או בשכבות אנרגטיות האחראיות על חילוף החומרים עשוי להוביל למצבים של צבירת נוזלים, נפיחות, השמנת יתר וקושי בירידה במשקל.

לאחר אבחון מדוקדק קובע המטפל אילו מערכות ו/או איברים אינם מאוזנים ומכניס מחטים דקות לנקודות דיקור באיזורי הגפיים (רגליים וידיים). בגוף מתחילה שרשרת תגובות שמביאות לאיזון המערכת ההורמונלית, הפרשת אנדרופינים מרגיעים ותנועה אפקטיבית של נוזלים וחומרים. הדיקור משפר את תנועת מערכת הלימפה ומנקז רעלים שלכבד ולכיס המרה קשה להיפתר מהם. הטיפול אינו מכאיב ונערך במשך כארבעים וחמש דקות. במהלך הטיפול מורגשת תחושת נינוחות ורגיעה כללית.

דיקור סיני להרזיה
דיקור סיני להרזיה

כיצד קובעים אילו נקודות יהיו בטיפול דיקור סיני לדיאטה?

דיקור סיני לדיאטה מתבסס על אבחון מדוקדק שאותו עורך המטפל במפגש הראשון. נקודות הדיקור הסיני לדיאטה נקבעות לאחר מכן ומותאמות לכל אדם באופן אישי. לכן למעשה לא קיימות נקודות דיקור לדיאטה שהן קבועות או “נקודות קסם”. לכל אדם יש להתאים את נקודות הדיקור לאחר האבחון. הסיבה היא שכל אחד מאיתנו עשוי לסבול מסוג אחר של חוסר איזון.

דיקור באוזן להרזיה

דיקור אוזן להרזייה – היא שיטה המתמחה בדיקור נקודות אוזן בשיטת המדקר הצרפתי המפורסם Nogier, היא אחת מהדיאטות האפקטיביות ביותר שאנשים מתנסים בה.
דיאטה המשולבת עם דיקור אוזן גורמת לאיזון כללי של הגוף, שכן באוזן מצויות נקודות לאיזון מושלם: הפחתת הכמיהה ממתוק, הפגת מתח וחרדה ושיפור חילוף החומרים – אלו שלושה מרכיבים קריטיים להצלחת דיאטה כלשהי. שיטה זו היא חלק מטיפול כולל הנקרא דיקור סיני להרזייה.

המטפל מדקר נקודות באוזן המשפיעות על איזון האיברים הפנימיים ועל מערכות בגוף כגון מערכת העצבים המרכזית והמערכת ההורמונלית. דיקור באוזן להרזיה מתבסס על מפות עתיקות יומין, המכילות מיקומי נקודות.
ניתן לדקור באוזן מספר נקודות, כאשר בדרך כלל למטרות הרזייה המטפל דוקר את הנקודות הבאות:

  1. נקודה המרגיעה את מערכת העצבים הסימפטטית
  2. נקודה המאזנת את המערכת האנדוקרינית ובלוטת התריס
  3. נקודה המחזקת את איברי הכבד / טחול / כליות (תלוי באבחון)
  4. נקודה המחזקת תנועת נוזלים בגוף
רפואת תדרים

מה זה דיקור אוזן?

אחת הדיאטות העתיקות והמעניינות ביותר, דיאטה אשר מיושמת הלכה למעשה במדינות המזרח מזה אלפי שנים, היא דיאטה באמצעות דיקור באזור האוזן.

נקודות מפתח באזור האוזן

על פי תורות הרפואה המזרחיות העתיקות, פרושות לאורך האוזן נקודות מפתח המשפיעות על כל מערכות ואיברי הגוף. לכן, דיקור בנקודות מפתח מסוימות יכול להביא לגמילה מסוכר, הורדה משמעותית בכמיהה למתוק ולסוגי מזון אחרים ועוד.
למעשה, דיקור באזור האוזן משמש למטרות גמילה מסוגים שונים של חומרים ממכרים, החל מהניקוטין הנמצא בסיגריות וממכר מיליוני אנשים בעולם, ועד למאכלים מתוקים בפניהם רבים מאיתנו איננו יכולים לעמוד.

איך זה עובד?

המטפל בוחר מספר נקודות באוזן (לפעמים תידקר אוזן אחת ולעיתים שתי האוזניים) ודוקר בהן באמצעות מדבקה מיוחדת שאליה מחוברת מחט זעירה. המטפל בוחר אחת או יותר מהנקודות הבאות, בהתאם לאבחון שמראה מה הבעיה העיקרית ׁ(למשל: האם אכילה רגשית היא הבעיה המרכזית, או אולי מדובר בחום בקיבה, חומציות או בעיה בכלל של בלוטת תריס):

  • נקודה המרגיעה את הנפש
  • נקודה המווסתת את חומציות הקיבה
  • נקודה המחזקת את הטחול והקיבה (האחראים כאמור למנגנון המטבוליזם שקובע בסופו של דבר את העלייה או הירידה שלנו במשקל)
  • נקודה המווסתת את המערכת האנדוקרינית, ובכללה גם את בלוטת התריס
  • נקודה המסייעת להפחתת הכמיהה למתוק
  • נקודה המשפיעה על המערכת הסימפתטית, אשר מסייעת להפחיד מתח ולחץ נפשי (גורמים עיקריים ביצירת הפרעות אכילה והשמנה)

בעוד עבור אנשים רבים הרעיון של דיאטה באמצעות דיקור באזור האוזן נשמע מוזר או בלתי מובן, למעשה אין כאן כל הבדל מהותי או עקרוני לעומת סוגי דיקור אחרים, לפתרון בעיות אחרות, המוכרים לכולנו מזה זמן רב.
על ידי דיקור וגירוי נקודות מפתח מסוימות ומדויקות המשפיעות על מערכות ספציפיות ביותר (במקרה שלנו, מדובר כאמור בנקודות המשפיעות על מערכות בגוף הקשורות להשמנה, כפי שמפורט ברשימה לעיל..), אנחנו יכולים להביא לשינויים מהותיים ורצויים בגוף שלנו, אשר יסייעו לנו לחיות בריא יותר, ויביאו לשיפור מהותי באורח החיים שלנו. לשיטות הדיקור השונות יש המון מה ללמד אותנו ולסייע לנו במגוון תחומים שונים בחיים, וביניהם גם בכל הקשור לתהליך דיאטה.

דיקור באוזן להרזייה
דיקור באוזן להרזייה

שיטות נוספות המשולבות עם דיקור להרזייה

דיקור להרזיה משולב יחד עם שיטות נוספות המשפרות את חילוף החומרים ומאזנות את הגוף. המטרה בתוכנית היא ליצור דרך חיים ולהיגמל מהצורך לעבור אינסוף תוכניות הרזייה שמטפלות בסימפטום (המשקל) ולא בשורש (הסיבות שהביאו לעלייה במשקל או לקושי בירידה).
להלן קישורים לשיטות המשלימות הניתנות יחד עם דיקור לדיאטה:

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ