דלקת בברך טיפול

טיפול בדלקת בברך מתמקד בגורם פנימי ועמוק שיכול ליצור לעיתים כאבים בברך ולעיתים להתבטא בכאבים בכף הרגל בעקבות דורבן בעקב הרגל. כל אלה הם איתותי אזהרה לדבר עמוק יותר בו יש לטפל

דלקת בברך  – טיפול משולב לפתרון הבעיה

מעבר לכך שדלקת בברך טיפול צריכה להתבצע רק לאחר אבחון מקיף, במרפאות אלטרנטיבה נבנית תכנית טיפולים המשלבת מספר סוגי טיפולים. מבחר שיטות הטיפול הוא גדול מאוד.
השיטות מגיעות ממזרח ומערב, שיטות עתיקות ושיטות חדשניות שנמצאו כיעילות לשחרור חסימות ותקיעויות. שיטות אלה טובות בתור דלקת בברך טיפול או טיפול בכאבים שונים.
עם השיטות נמנות טיפול בגלי הלם הידועה כמצוינת עבור כאבי כף הרגל בכלל ודורבן בעקב הרגל בפרט, טיפול בפולסים אלקטרומגנטים המגבירים הזרמת דם לאזור מודלק ולכן טוב בתור דלקת בברך טיפול, טיפול בדלקת בגיד אכילס ודלקות פנימיות בכלל, רפואת תדרים, דיקור יפני, דיקור סיני ועוד.

אבחון של דלקת בברך

הרפואה המערבית הקלאסית תפרש את כאבי כף הרגל, לדוגמה, כבעיה ספציפית שישנה בכף הרגל בלבד. על פי הגישה כל איבר עומד בפני עצמו והטיפול צריך להיות ספציפית בו. עם הזמן ישנם גילויים שטיפול בסימפטום לא יפתור את הבעיה באמת והוא דומה לצביעת הקיר בעקבות בעיית רטיבות… מרפאות אלטרנטיבה דוגלות בגישת הרפואה המשלימה בה לכל סימפטום יש מקור עמוק הרבה יותר שיכול לגרום לתופעות ובעיות נוספות. כך דלקת בברך טיפול וטיפול בדלקת בגיד אכילס יכולים להיות בעצם טיפול אחד המטפל באופן עמוק בדלקות ובבעיה שגורמת להיווצרותן.

טיפול מותאם אישית ללקוח בהתאם למצבו

כפי שלבעיה מסויימת יכולים להיות מקורות שונים אצל כל אחד, גם חבילת הטיפולים בבעיה תשתנה ממטופל אחד לאחר. ילקחו בחשבון ממצאים נוספים הנובעים מהבדיקות. התאמת סוגי טיפולים לכל אחד מעלה משמעותית את הסיכוי למתן פתרון יעיל וארוך טווח. ההתמדה בטיפולים היא חשובה ולכן גם אם כאב משתפר כבר אחרי ביקור אחד במרפאה חשוב להתמיד ולבוא לסדרת טיפולים.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה