כיצד לבחור מרפאת גלי הלם?

טיפול בגלי הלם בכתף קפואה

טיפול בגלי הלם הפך בשנתיים האחרונות לברירת מחדל עבור עשרות אלפי אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות שונות.
טיפול בגלי הלם מוגדר כיום על ידי קופת חולים לאומית וחברות הביטוח הפרטיות כטיפול דוחה ניתוח. כיצד תבחרו מרפאה נכונה והאם כל אחד יכול לתת טיפול אפקטיבי של גלי הלם?

טיפול בגלי הלם הינו מסוגי הטיפולים החדשניים והמרתקים ביותר הקיימים כיום בעולם הרפואה האלטרנטיבית – שיטת ריפוי חדשה (יחסית) אשר זוכה לשבחים וביקורות חיוביות רבות מפי מטופלים אשר התנסו בשיטה בעבר, וגילו כי היא מסייעת להם בטיפול בבעיות רפואיות שונות מהן הם סובלים, בעיות דוגמת דורבן בכף הרגל, כתף קפואה, אבנים בכליות ובדרכי השתן ועוד.

כיצד משפיעים גלי ההלם?

טיפול בגלי הלם מתבצע באמצעות שימוש במכשיר מתקדם מיוחד, השולח גלים אקוסטיים בתדירויות שונות, כמו גם גלים אלקטרו מגנטיים שונים, אל עבר האזור הרגיש או הבעייתי בגוף. באמצעות גלים אלו, מצליח טיפול זה להביא להתפרקות של הסתיידויות מכאיבות ובלתי רצויות (דוגמת דורבן בכף הרגל, אבנים בכליות וכד’..), כמו גם ליצירת כלי דם חדשים והרחבת כלי הדם הקיימים (פעולה חיובית המסייעת להעביר כמות גדולה יותר של חמצן אל הרקמות הדלקתיות).

על ידי שימוש בגלי הלם המופנים אל עבר האזור הבעייתי בגוף, מצליחה שיטת טיפול זו להתמודד ביעילות עם בעיות רפואיות רבות ושונות, ללא צורך בטיפול תרופתי או בטיפוח חודרני הכרוך בפלישה לגוף דוגמת ניתוח (הליכים רפואיים פולשניים שונים עלולים להיות טראומתיים עבור הגוף ועשויים להכניס אותנו לסיכון מיותר. לכן, כדאי להגיע לטיפולים אלו רק כאשר אין כל ברירה אחרת).

איך אדע לזהות מרפאת מומחים לטיפול בגלי הלם?

הטיפול באמצעות גלי הלם הינו טיפול חדשני ומתקדם, אשר החל להיות מיושם באופן המוני רק במהלך העשור האחרון. כך, כיום אינספור מטופלים כבר הספיקו לעבור טיפול זה ולהיחשף לרמת האפקטיביות הגבוהה שלו, כפי שניתן להיווכח מאינספור מכתבי התודה השונים המתקבלים מדי שנה ממטופלים מרוצים, אשר הצליחו לפתור בעיות רפואיות שונות באופן יעיל וחסר סיכונים לחלוטין.

גלי הלם מהווים טיפול יוצא דופן בנוף הרפואה האלטרנטיבית, בין היתר משום שמדובר בשיטה מודרנית העושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, בניגוד למרבית תחומי הרפואה האלטרנטיבית, אשר קיימים במתכונתם הנוכחית בעולם שלנו כבר מאות ואף אלפי שנים.

טיפול באמצעות גלי הלם אם כן, הוא דוגמה מצוינת לאופן בו הרפואה האלטרנטיבית, על עקרונותיה הברורים והחשובים כל כך, נמצאת גם היא בתהליך של צמיחה והתקדמות, ואפילו נעזרת בכלים מדעיים מתקדמים, דוגמת המכשיר היוצר את גלי ההלם המדוברים.

טיפול בגלי הלם מומלץ כמובן לעבור אך ורק אצל מטפל מומחה ובעל ניסיון בתחום, אשר יודע בדיוק מה הוא עושה. כמובן שקיים צורך מבחינתו של המטפל לדעת כיצד לכוונן את המכשיר בצורה אופטימאלית, אשר תביא לאפקט חיובי מקסימאלי בגופו של המטופל, ולא תזיק לו כמובן. כאשר אתם מתכוונים לבצע טיפול בגלי הלם בקשו מהמרפאה ממליצים. זהו הליך מאוד מקובל שיעזור לכם לבחור את המרפאה הנכונה. מרפאה מנוסה בטכנולגיית גלי הלם תשמח להפנות אתכם למכתבי תודה או למטופלים שהתנסו בטיפולים.

בנוסף, מומלץ לבחור במרפאה שמתמחה לא רק בגלי הלם, אלא גם מטפלת בבעיות כאב ואורטופדיה גם בשיטות אחרות. מדוע? בעיות מסויימות בעולם הכאב והאורטופדיה נחשבות למורכבות ולעיתים לא מספיק לטפל רק באמצעות גלי ההלם. שילוב של פיזיותרפיה, דיקור, שיקום אורטופדי ותרגילים למפרק הפגוע הם לא פחות חשובים מהטיפול בגלי הלם.

לסיכום, הטיפול באמצעות גלי הלם הינו טיפול מתקדם ומעניין, בעל לא מעט קבלות והוכחות לאפקטיביות שלו – מומלץ בחום לכל הסובלים מבעיות הרלוונטיות לטיפול זה.