טיפול במיניסקוס

ישנן לא מעט בעיות רפואיות שטיפול קונבנציונלי אינו פותר אותן באמת אלא מטפל בסימפטום.
אפילו ניתוחים עשויים לפתור בעיה באופן זמני ולא באמת מבטיחים שהבעיה לא תחזור על עצמה.
את הדבר ניתן לראות למשל בטיפול במיניסקוס – רקמה סחוסית במפרק הברך המחברת בין הירך לשוק.
גם תופעות נוספות כמו דלקות גידים כרוניות יחזרו על עצמן כל עוד הפתרון יהיה משחה.
ישנן בעיות רבות שהרפואה הרגילה אינה מספיקה בכדי לטפל בהן באופן יסודי ונדרשות שיטות טיפול נוספות כפי שמציעה מרפאת אלטרנטיבה.

לשלב מגוון טיפולים במיניסקוס

בברכיים ישנם שני מיניסקוסים – חיצוני ופנימי.
תפקוד תקין של המיניסקוס מאפשר טווח תנועה רחב יותר של הברכיים ומגדיל את יציבות המפרקים.
שחיקה במיניסקוס או קרע יוצרים בעיות ברכיים וכאבים ולכן טיפול במיניסקוס הוא חשוב. טיפול במיניסקוס, ממש כמו טיפול בבעיות כף הרגל או מניעת תסמונת התעלה הקרפלית וטיפול בה יעשו בשילוב של מספר שיטות טיפול.
זהו היתרון של מרפאות כאב אלטרנטיבה על פני מטפל בשיטה כזאת או אחרת.
כאן מגוון רחב של טיפולים נמצאים במקום אחד וניתן לשלב. שיטות יעילות לטיפול במיניסקוס הן למשל דיקור יפני, טיפול באמצעות פולסים אלקטומגנטיים שנחשב לאחד הטיפולים היעילים לבעיות ברכיים ומפרקים ועוד.

לקבל טיפול ממיטב המטפלים

לא רק שבמרפאות אלטרנטיבה ניתן לשלב סוגים שונים של טיפולים בתור טיפול במיניסקוס או דלקות גידים כרוניות, את הטיפולים תקבלו מהמטפלים הטובים ביותר, כל מטפל מומחה בתחומו.
השילוב של מספר סוגי טיפולים שניתנים כל אחד על ידי מטפל המתמקד באותו תחום יביא לתוצאות הטובות ביותר. במרפאות אלטרנטיבה  המטפלים מחויבים להציג תעודה שאכן התמחו באותו תחום.
רק כך הם יתקבלו לעבודה. המרפאות שומרות על סטנדרט ורף גבוהים מאוד ולכל מטפל נבנית תכנית טיפולים בהתאם לסוג הבעיה וחומרתה.

להגיע לסניף מרפאת הכאב הקרוב אליכם

יתרון נוסף של מרפאות אלטרנטיבה הוא שישנן מספר מרפאות כאב באזור המרכז כך שתוכלו לבחור האם להגיע למרפאה בחולון, נס ציונה או רעננה. אין ספק שטיפול במיניסקוס דורש הרבה מאוד מחשבה כיצד להתמודד עם הבעיה.
כך גם טיפול בבעיות בכף הרגל.
במידת הצורך במרפאה יתאימו לכם גם נעליים מיוחדות. למניעת תסמונת התעלה הקרפלית וטיפול בה יתאימו טיפולי דיקור יפני עם טיפולי דיקור בשיטת ד”ר טאן או שיטות טיפול נוספות. כל שנשאר לכם הוא רק להגיע. מכאן דברים יתחילו לאט לאט להסתדר.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה