h

טיפול בשחיקת סחוס

שחיקת סחוס היא תופעה מוכרת הגורמת לכאבים באזורים שונים. שחיקת הסחוס פוגעת ביכולת התנועה שלנו, ביציבות וגורמת לתחושה כללית פחות טובה. לכן, טיפול בשחיקת סחוס הוא חשוב, ממש כמו טיפול בכאבי ידיים ודלקות שיכולים לפגוע ביכולת התנועתית שלנו ובאיכות החיים בכלל. באופן כללי, כאבים באזורים שונים כמו בקצות הגפיים או נימול יכולים להצביע גם על תופעה חמורה יותר שדורשת טיפול מקיף כמו טיפול בנוירופתיה היקפית. בין אם נדרש טיפול בשחיקת סחוס ובין אם בבעיה אחרת, את כולם ניתן לקבל במרפאות אלטרנטיבה

תופעה שנובעת ממספר גורמים

כשהולכים לרופא במרפאה רגילה ותתגלה שחיקת סחוס, ינתן למטופל טיפול בשחיקת סחוס הנוגע אך ורק לבעיה זו. במרפאות אלטרנטיבה המטפלות ברפואה משלימה הדברים נראים אחרת. כאן תוכלו להגיע עם בעיה אחת אך לקבל טיפולים למספר בעיות שונות, או אזורים שכביכול אינם קשורים לאזור בו ישנם כאבים. ברפואה המשלימה הטיפול הוא באדם ולא בסימפטום או בעיה. כאן טיפול בכאבי ידיים ודלקות, טיפול בשחיקת סחוס או טיפול נוירופתיה היקפית ינתנו בתכנית טיפולים אחת שיכולה לכלול מספר שיטות טיפול, החל מטווינא, דרך דיקור יפני ועד רפואת תדרים או טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים.

להכנס במצב אחד, לצאת במצב שונה לחלוטין

כיוון שעולם הרפואה המשלימה על שיטות הטיפול השונות בו בנוי על טיפול באדם ולא טיפול בתופעה ספציפית, ישנה ירידה מעמיקה לשורש הבעיה שכאמור יכול להיות שונה לגמרי מן הסימפטום. כאן לא תקבלו טיפול בשחיקת סחוס אלא בבעיה ממנה נובעת שחיקת הסחוס שהיא לרוב בעיה פנימית, חוסר איזון כלשהו הגורם לדלקתיות יתר או שחיקה. כך גם טיפול בשיתוק לאחר אירוע מוחי CVA שנראה כמצב בלתי פתיר, או טיפול בכאבי ידיים ודלקות שמלווים אתכם שנים. למרפאות אלטרנטיבה תיכנסו במצב אחד ותצאו במצב שונה לחלוטין.

שילוב של מזרח ומערב

היופי והייחודיות של מרפאות אלטרנטיבה הוא שילוב בין שיטות טיפול מן המזרח- שיטות המתבססות על ידע שמתגלגל שנים, יחד עם שיטות טיפול מערביות הנחשבות לחדשניות ומתבססות על טכנולוגיה מתקדמת כמו טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, טיפול בגלי הלם ועוד. שילוב המזרח והמערב, העתיק והחדש, מבטיח את מלוא ההצלחה בטיפול בשחיקת סחוס, טיפול בנוירופתיה היקפית או שיפור משמעותי כשזהו שיתוק לאחר אירוע מוחי CVA. הוסיפו לכך את העובדה שרף הקבלה של מטפלים לעבודה במרפאה הוא גבוה מאוד ונדרשת הצגת תעודת הסמכה לטיפול בכל אחד מהתחומים וקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ