גלי הלם לכאבי גב

טיפול בגלי הלם לסובלים מכאבי גב

טיפול גלי הלם לכאבי גב הצליח לסייע למטופלים שהתנסו במגוון רחב של טיפולים אך ללא הצלחה או השפעה מרובה.
קיימים מקרים מסוימים בהם הטיפול בגלי הלם לגב יכול להיות מוגדר כטיפול מונע ניתוח. השיפור במצב המטופל מורגש לרוב לאחר טיפולים ספורים בלבד. וישנם אף לא מעט מטופלים המדווחים על שיפור משמעותי במצבם
כבר לאחר הטיפול הראשון.

כאבי גב הם בין התסמינים האורתופדיים הנפוצים ביותר שישנם. ישנו מגוון עצום של גורמים שיכולים להוביל
להתפתחות של כאבי גב. חלקם קשורים לתהליכים טבעיים העוברים על הגוף במהלך ההזדקנות, אחרים קשורים לעומס יתר המופעל על המבנים השונים בגב וכן ישנם גורמים הקשורים לפציעות, למחלות ועוד.

כיוון שמדובר בתופעה נרחבת מאוד, המשפיעה על אנשים רבים כל כך, יש לא מעט אנשים הסובלים מכאבי גב, הנוטים להתייחס לכאבים כאל גזירת גורל. הכוונה היא לכך שאין הם מאמינים כי יש טעם לנסות לטפל בכאבים כיוון שבלאו הכי הם יופיעו פעם נוספת ולכן כל שיש לעשות הוא לנסות להתמודד איתם ותו לא.

זהו המקום לציין כי בעשורים האחרונים חלו לא מעט התפתחויות בתחום האורתופדיה ובתחום רפואת הכאב. התפתחויות אלו (שכללו לא מעט פריצות דרך), הביאו לעולם את מכשירי גלי ההלם המודרניים, שנכנסו לשימוש בתחילת שנות ה-80.

השפעתם של גלי ההלם על הגוף

בדיוק כפי שישנם מגוון גורמים שעשויים לגרום להופעת כאבי גב, כך גם לטיפול גלי הלם לכאבי גב יש מגוון רחב של השפעות על המטופלים.

1. גלי ההלם מסייעים לאיחוי של שברים בעצמות
2. מעודדים החלמה של דלקות
3. מזרזים את תהליכי הריפוי הטבעיים של רקמות
4. מסייעים לצמיחה של כלי דם חדשים
5. מפחיתים כאבים במגוון מנגנונים,
6. תורמים להפרשת אנדורפינים ומסוגלים לפרק הסתיידויות

בעיות גב שגלי הלם פותרים

מובן שיש לבחון כל מקרה לגופו, ושלפני התחלת הטיפול בגלי הלם יש לאבחן את המטופל ולוודא כי אכן הטיפול יוכל להביא לו תועלת בסבירות גבוהה.
אך באופן כללי בדרך כלל באמצעות גלי הלם ניתן להקל מאוד על סבלם של אנשים המתמודדים עם הבעיות הבאות:

• דלקת בשרירי הגב
  • קרע ברצועה בגב
  • דלקת בגיד בגב
  • כאבים ממקור נוירולוגי
  • נזקים בעצמות הגב

באמצעות גלי הלם ניתן להביא מזור גם לסבלם של מטופלים המתמודדים במשך שנים ארוכות עם כאבי גב ולמעשה בדרך כלל מופנים לטיפול בגלי הלם מטופלים הסובלים מכאבים כרוניים. יחד עם זאת הטיפול בהחלט מתאים גם לאנשים הסובלים מכאבי גב אקוטיים כתוצאה מפציעה או חבלה טראומטית כמו תאונת דרכים או נפילה מגובה רב.

גלי הלם לכאבי גב – זמנים ומספר טיפולים

הטיפול גלי הלם לכאבי גב נמשך כ-20 דקות בלבד ובמהלכו המטופל לא צפוי לסבול מכאבים או לחוש אי נוחות. אמנם השיפור מורגש במקרים רבים כבר לאחר הפגישה הטיפולית הראשונה אך לרוב יידרשו מספר טיפולים על מנת להשיג את האפקט המרבי.
מספר הטיפולים מותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופל ובמהלך הטיפולים יש לבחון את השינוי במצבו של המטופל על מנת לקבל החלטה בנוגע להמשך התכנית או סיומה. מספר הטיפולים יכול להיות נמוך מאוד כיוון שלעיתים הכאבים חולפים לחלוטין לאחר טיפולים ספורים אך לעיתים יש לחזור על הטיפול עשר, 20 ואפילו 30 פעמים לאורך תקופה של מספר שבועות ואף חודשים.

טיפול בגלי הלם לכתפיים
אתם לא צריכים יותר להסכים עם ההנחה שניתן לחיות עם כתף כואבת! אחד הטיפולים היעילים ביותר המוצעים לסובלים מבעיות כתפיים שונות הוא טיפול המבוסס על גלי הלם
הטכנולוגיה המתקדמת של גלי הלם
במהלך השנים התגלו עוד ועוד דרכים שבהן משפיע הטיפול בגלי הלם על רקמות פגועות וכיום השימוש במכשירי גלי הלם נפוץ מאי פעם: מיליוני מטופלים בכל רחבי העולם וגם כאן בישראל, זוכים להקלה בסבלם הודות למכשירי גלי ההלם המודרניים.
כאבים כרוניים
מטופל הסובל מבעיה כרונית, נאלץ לעבור טיפולים שונים לאורך הזמן, כשבדרך כלל הטיפולים לא מביאים להקלה. חוסר היכולת לשנות את המצב הבריאותי מוביל לתחושת חוסר אונים ותסכול המוביל את המטופלים להשלים עם הכאב - זה לא חייב להיות כך, טיפול בגלי הלם יכול לעזור משמעותית...