כאבים בעקב של הרגל

ככל שאנו מתבגרים הגוף שלנו הופך לפחות סלחן ופחות סופג וכאבים מתחילים לצוץ ממקומות שונים, כשאנו לא ממש יודעים מאיפה הגיעו.
אלה יכולים להיות כאבים בעקב של הרגל למשל או שיום אחד קמים עם ברכיים כואבות.
אם נלך עם בעיות אלה לרופא קונבנציונלי, סביר להניח שנקבל תרופה או משחה המטפלים במקום הכואב באופן ספציפי.
לרוב נדרש טיפול מקיף יותר לבעיה מסויימת, כשהמקור לבעיה אחת יהיה מקור לבעיות נוספות.
לכן, ירידה מעמיקה לשורש בעיה וטיפול בו יהווה פתרון למספר תופעות ולא רק אחת. על כך בדיוק מתבססות מרפאות אלטרנטיבה.

לפני הטיפול – אבחון מקיף ויסודי

במרפאות אלטרנטיבה וברפואה המשלימה בכלל הטיפול, בין אם זהו טיפול בדלקות גידים כרוניות, או טיפול בבעיות בכף הרגל כמו כאבים בעקב של הרגל, הוא רק חלק מהשירות שיקבל המטופל. חלק חשוב אפילו יותר הוא אבחון מדויק למקור הבעיה.
שיטות הטיפול בהן מטפלים במרפאות אלטרנטיבה הן מגוונות, כשלכל בעיה ישנן השיטות היעילות עבורה במיוחד.
כך נתפר עבור המטופל הטיפול הטוב לו ביותר.
שיטת טיפול טובה לכאבים בעקב של הרגל הנובעים מדורבן בכף הרגל היא טיפול בגלי הלם להם ניתן להוסיף גם טיפול פיזיותרפי, דיקור יפני ועוד. טיפול בבעיות בכף הרגל יכלול גם התאמת מדרסים שיקלו על הכאבים ויסייעו לתפקוד נוח יותר.

שילוב שיטות שונות בכאבי עקב

כאמור האבחון הוא שלב מרכזי בטיפול בדלקות גידים כרוניות, טיפול בברכיים כואבות או כל בעיה אחרת עליה מתלונן המטופל. הייחודיות של מרפאות הכאב אלטרנטיבה הוא במגוון שיטות הטיפול הרחב שבה.
לרוב, מרפאות רפואה משלימה מתמקדות בשיטות מן המזרח כמו דיקור סיני, יפני, טווינא, שיאצו ועוד ופחות בשיטות טיפול משלימות חדשות ומערביות.
במרפאות אלטרנטיבה ישנו שילוב מנצח של שיטות מזרחיות ומערביות, עתיקות וחדשות.
כאבים בעקב של הרגל ללא ספק יעלמו מהר יותר בשילוב שיטות מגוונות המתבססות על עקרונות שונים ותוקפים את הבעיה מנקודה אחרת.

כל שיטה והמומחה שלה

אם עולה החשש כי ריבוי מספר שיטות הטיפול יכול לפגוע במקצועיות, במרפאות אלטרנטיבה ניתן להסיר כל חשש.
כל טיפול שניתן לכאבים בעקב של הרגל או כל בעיה אחרת נעשה על ידי מטפל מומחה בתחום זה.
כל המטפלים נדרשים להציג תעודת הסמכה בסוג הטיפול אותו הם נותנים ולא נעשית “זליגת” מטפלים מתחום אחד לאחר.
חלוקת העבודה במרפאות אלטרנטיבה ברורה מאוד ולכל מטפל יש את התחום בו הוא מתמחה.

מרגיש חוסר איזון / כאב? לחץ על הדמות ואבחן מה הבעיה