h

כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות

טיפול בכאבי ברכיים עם גלי הלם
טיפול בכאבי ברכיים עם גלי הלם

אחוז לא מבוטל מהאוכלוסייה תסבול בזמן כזה או אחר מכאבים באזור הברכיים.
הברכיים הם מהאזורים החשובים ביותר בגופנו, ולכן הם גם נוטים להיחשק עם הזמן.
ככל שפעילות הברכיים תהיה תדירה יותר, כך מן הסתם הסיכוי לפציעה גדל בהתאם.
אנשים עם מוגבלויות אומנם מזיזים את הברכיים פחות, אך עדיין נמצאים בקבוצת סיכון מסוימת.
אותם אנשים עשויים לסבול מכאבי ברכיים שונים בהשוואה לאנשים שאין להם מוגבלות כזאת או אחרת. הכאבים עשויים להגיע בגלל בעיה רפואית שאותה עם גוררים או בכל מכה בעוצמה כזאת או אחרת.
הדרך הכי טובה לזהות כאבי ברכיים היא על ידי הכאבים מן הסתם, כאבים שלעיתים לא נותנים מנוח.

באיזה שלב כאבי ברכיים נחשבים כנכות?

נדגיש כי ברוב המקרים כאבי ברכיים לא מביאים איתם קושי שנמשך לאורך זמן. מי שסובל מכאבי ברכיים שחולפים עם הזמן, ימצא את עצמו בשלב מסוים חוזר לשגרה מלאה. כך שאין סיבה שתיכנסו לפאניקה או שתהיו בלחץ כל עוד מדובר על כאבים רגילים לגמרי.
אז באיזה שלב כאבי ברכיים יכולים להיחשב בתור נכות?
כאשר מדובר על כאבי ברכיים כרוניים, שמקשים מאוד את הניידות ממקום למקום. יכולות להיות כל מיני מחלות שונות שמביאות לנכות, אך הן מביאות איתן גם כאבי ברכיים. זוהי הסיבה שבגללה אסור להזניח את הנושא הזה – ולבחון את הסיבה לכאבי הברכיים.

כיצד אנשים עם מוגבלויות מתמודדים עם כאבי ברכיים?

ההתמודדות של אנשים עם מוגבלות היא מעט שונה בהשוואה לאנשים שאין להם מוגבלות. ההתייחסות לכאבי הברכיים צריכה להיעשות בצורה אפקטיבית שתמנע החמרה של המצב. ראשית מוטב להתייעץ עם רופא מוסמך על מנת שינסה להסביר לכם בדיוק מה קורה.
בנוסף ניתן לרכוש כסא גלגלים ממונע קומפקטי או כל אביזר עזר אחר.
האביזרים האלה אמורים להוריד את העומס על הברכיים, ולהפחית את עוצמת הכאב. גם אנשים ללא מוגבלות שחווים כאבי ברכיים חזקים מאוד יכולים להיעזר באביזרים שונים.

תוך כמה זמן אמור לחלוף כאב הברכיים?

חשוב להגיד כי אין תשובה חד משמעית לשאלה הספציפית הזאת. כל כאב ברכיים הוא שונה, ולכן הוא גם נמשך לתקופת זמן שונה לגמרי.
כל עוד הטיפול שתקבלו יהיה הטיפול היעיל, אין סיבה שהכאב יימשך חודשים ארוכים. בעזרת כסא גלגלים ממונע קומפקטי או כל אביזר אחר תוכלו לזרז את תקופת השיקום. על מנת שתוכלו להמשיך את שגרת החיים בצורה רגילה תוכלו להיעזר במשככי כאבים שונים.
משככי כאבים שאמורים להפחית את עוצמת הכאב עד למינימום האפשרי. ברגע שהכאבים חולפים ישנו צורך להיות במעקב כדי למנוע מהמצב לחזור על עצמו כעבור זמן מה. נדגיש כי אנשים עם מוגבלות נדרשים לפקח על כאבי הברכיים כדי למנוע החמרה של הבעיה ממנה הם סובלים.

כתבות נוספות
הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
מחקרים על גלי הלם
גלי ההלם ורבים מהמכשירים המפיקים אותם זכו להכרה מטעם רשויות השוק האירופאי המשותף, מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, ומשרד הבריאות, ונחשבים לאחת מהטכניקות האפקטיביות ביותר בתחומי האורתופדיה והראומטולוגיה. לפניכם מקבץ מחקרים מדעיים מבוקרים שהתבצעו על ידי מיטב המוסדות הרפואיים והאקדמיים ברחבי העולם, ומשקפים את האפקטיביות...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ