כאבי פרקים

סובלים מכאבי פרקים? בעיות פרקים? במרפאות אלטרנטיבה הטיפול החדשני ביותר בעולם – טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, אחד מהטיפולים היחידים שקיבל את אישור ה FDA האמריקאי, לאחר מחקרים רבים שהוכיחו את יעילות הטיפול.  מרפאות אלטרנטיבה מציעות טיפול יחודי משולב לבעיות פרקים, כאבי מפרקים וגידים אשר יושם בהצלחה רבה על אלפי מטופלים.

מרכיבי הטיפול בכאבי פרקים כוללים:

• פולסים אלקטרומגנטיים – טיפול בשדות מגנטיים פועמים – הטיפול המתקדם בעולם העובד על רמת התא.

• גלי הלם – טכנולוגיה חדשנית לטיפול בכאבי מפרקים ופרקים.
  • רפואת תדרים – טכנולוגיה חדישה המשקמת ומאזנת פגיעה בתאי הגוף, על ידי מתן תדרים הבונים ומאזנים את התאים.
  • בכל המקרים של מגבלת תנועה, כאב ועומס על המפרק, ניתן להוריד לחץ מהמפרק ע”י שימוש בנעל פיזיולוגית טיפולית. נעל פיזיולוגית יכולה להפעיל שרירי יציבה זנוחים, לחזק אותם וע”י כך להוריד לחץ ממפרקי הקרסול, ברכיים, ירך והגב
  • רפואה סינית אינטגרטיבית בשילוב רפואה יפנית. הטיפול משלב צמחי מרפא סיניים. קיימים צמחי מרפא סיניים שאינדיקטיביים לבעיות מפרקים. הצמחים ניתנים כאבקה / מרתח / טינקטורה ומותאמים אישית לאחר אבחון. ביכולתם לשפר את יכולת התנועה במפרקים, לקדם תנועת דם במפרק ולווסת את המערכת החיסונית.
  • פיזיותרפיה
  • טווינה – פיזיותרפיה סינית – פיזיותרפיה סינית יעילה מאוד לבעיות מפרקים.
  • מוצרים אורטופדיים כמו תומכים לגב, מייצבי ברך, נעליים אורטופדיות, מדרס אורטופדי, כרית אורטופדית במקרה של בעיות צואריות דיקור סיני יחד עם דיקור יפני.
  • דיקור סיני או יפני משפיע באופן הבא:
    – מפחית מצבים דלקתיים
    – מווסת את המערכת החיסונית בגוף
    – משכך כאבים על ידי הפרשת אנדרופינים במוח
    – מחזק את האיברים הפנימיים ויכול לעזור במניעת הידרדרות המחלה
    – מעודד הפרשת קורטיקו סטרואידים,חומרים אנטי- דלקתיים טבעיים המיוצרים על ידי הגוף בבלוטת האדרנל ומסייעים בלחימה במצבים דלקתיים
טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

טיפול בכאבי פרקים באמצעות פולסים אלטקרומגנטיים משתנים

הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לטיפול, לריפוי ולשיקום מכאבים כרוניים ולמחלות כרוניות נוספות, הוכח מחקרית. הטיפול גורם לזרימת דם מואצת אל התאים, היוצרת אספקת חמצן וחילוף חומרים יעיל במיוחד בתאים, דבר שמאיץ ותומך באינספור תהליכי ריפוי שמתבצעים ברמת התא. השדה המגנטי מרפה את השרירים ואת הרקמות הפגועות, מחזיר את תפקוד התאים לתפקוד תקין ומעודד תהליך אנטי דלקתי עמוק לכאבים כרוניים.

טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים לכאב ודלקות פרקים

מהם כאבי פרקים?

המונח בעיות פרקים הוא מושג כללי הבא לתאר בעיות במפרק מסויים או בעיה במספר מפרקים בגוף בו זמנית. בעיות פרקים מתאפיינים בעיקר על ידי:

• נוקשות במפרק / במפרקים המעורבים
  • כאבי פרקים
  • הגבלת טווח התנועה של המפרק
  • עייפות
  • סימני דלקת במפרקים המעורבים. לעיתים מצב זה מכונה בטעות דלקת פרקים. דלקת פרקים היא מצב ספציפי המערב דלקת יחד עם בעייה במפרק, אך לא כל בעיית פרקים מערבת בהכרח דלקת במפרק הבעייתי.
כתבות וסרטונים
כאבים באצבעות הידיים
סובלים מבעיות וכאבים חזקים באצבעות הידיים וחיי השגרה שלכם משתבשים בעקבות הכאב? השיטות המקובלות לטיפול לטיפול בכאבי אצבעות המגיעות מתחום הרפואה האלטרנטיבית הן למשל טאי צ'י, דיקור יפני, פיזיותרפיה, טיפול בגלי הלם, טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים, יוגה ופלדנקרייז