h

מחירון לטיפול בגלי הלם

מחיר טיפול בגלי הלם
מחיר טיפול בגלי הלם

מחפשים מידע על מחירי טיפול בגלי הלם? בעמוד זה תמצאו מידע מקיף אודות עלויות הטיפול בטכנולוגיה החדשנית ולא פחות חשוב, מידע חשוב שעליכם לשקול בעת פנייה למרפאה המתמחה בטיפולי גלי הלם, שכן קיימים שני סוגים של מכשירים ובנוסף קיימים הבדלים מקצועיים בין המרפאות השונות המספקות את השירות.

מחירון טיפולים בגלי הלם

השאלה החשובה בטיפול בגלי הלם מעבר למחיר באיזה מכשיר מטפלים, ומה הניסיון הטיפולי של המרפאה. במרפאות אלטרנטיבה הניסיון הטיפולי הינו 40 שנה. המרפאה היא מרפאת כאב פיזיותרפיה, רפואה משלימה ובנוסף בגלי הלם כ- 17 שנים מהראשונים בארץ.

חשוב! באיזה מכשיר גלי נלם מטפלים?

בעזרת מכשיר שנקרא אורטוספק שנמצא ב- 6 בתי חולים ובמרפאת אלטרנטיבה. המכשיר מסוגל למוסס הסתיידות ודלקות, בנוסף למכשיר הגדול נעזרים ומטפלים גם במכשיר הקטן שנקרא רדיאלספק. משלבים איתו פיזיותרפיה ייחודית יחד עם פולסים אלקטרומגנטיים. טיפול ייחודי שקיים רק במרפאת אלטרנטיבה, ולכן אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר.

מחירון לטיפולים

350 שח לטיפול לאזור אחד, 2 אזורים המטופל יקבל הנחה משמעותית וישלם 550 ש”ח במקום 640 ש”ח.

ההבדלים בין מכשיר האורטוספק לבין מכשיר הרדיאל

חשוב להבין מהו ההבדל בין מכשיר גלי הלם אורטוספק העוצמתי והחדיש, שנמצא במספר בתי חולים ובמרפאות אלטרנטיבה ואף נמכר למדינות רבות בעולם, לבין “המכשיר הקטן”, הרדיאלספק.

למכשיר המתקדם, האורטוספק, יכולות למוסס הסתיידויות ולרפא דלקות וכאב בבעיות שכיחות כגון הסתיידות בכתף, כתף קפואה, כאבי דורבן העקב, הסתיידות בגיד אכילס, דלקות בגידים מכל הסוגים ומרפק טניס.

ההבדל העיקרי הוא שמכשיר הרדיאלספק, משמש רק כמכשיר תומך, שאיתו משלבים טיפולי פיזיותרפיה ואין ביכולתו לספק את העוצמות ויכולות הריפוי שיש למכשיר הגדול שנקרא אורטוספק.

השיקול הנוסף שעליכם לבדוק הוא היכולת המקצועית של המרפאה וכן היכולת לשלב טיפולים נוספים בעת הצורך, שכן לעתים טיפול בגלי הלם, למרות היותו טיפול חדשני ומתקדם שעזר לרבים, אינו מספיק כטיפול יחידני לבעיות מסויימות, ויש צורך לשלב טכניקות טיפוליות נוספות כגון פיזיותרפיה, טיפול בפולסים אלקטרומגנטיים ושיטות נוספות שמעצימות את התוצאות של טיפול בגלי הלם.

יתרונות הטיפול בגלי הלם במרפאות אלטרנטיבה

  1. ניסיון טיפולי של 40 שנה, ו- 17 שנים בגלי הלם עם מכשיר עוצמתי והיחידי שמסוגל למוסס הסתיידויות וטיפול בדלקות. חשוב לדעת שטיפולים שמתבצעים רק ע”י מכשיר קטן אינם מביאים תוצאות כמו המכשיר האורטוספק הגדול וגם האורטופדים מאשרים זאת.

  2. האבחון מאוד חשוב, לפעמים הכאב בעקב שנראה כדורבן, אך למעשה כאב שמוקרן מחוליה L5 מהגב ומקרין עד לעקב, לכן מאוד חשוב לאבחן נכון. את האבחון מבצעים דוקטור N.D נטורופת משה פרימן מומחה לפגיעות ספורט ותרפיסט רק תחומי עם ניסיון של 40 שנה.
    משה פרימן טיפל בקבוצת הכדורגל הפועל ת”א 82-86, והפועל חולון כדורסל 20 שנה, וספורטאים רבים ורצי מרתון.  
    יחד איתו בצוות הטיפולי פיזיותרפיסטים ותרפיסטים רב תחומיים אשר כולם עברו הכשרה והסמכה לטפל בגלי הלם ע”י חברת מדיספק היצרנים של מכשיר האורטוספק ורדיאלספק.

יתרונות נוספים בטיפולים במרפאה משלבים גם טיפולי פיזיותרפיה, שדות מגנטיים, דיקור סיני ויפאני הכל בהתאם לבעיה ולאחר אבחון נכון והתאמת מדרסים יחודיים.

התאמת מדרסים אורטופדיים:

ישנם מצבים שבבעיות כמו דורבן, כאבי גב, גיד אכילס וכאבי ברכיים המטופל זקוק למדרסים על מנת לאזן את מרכז הכובד.(ישנם מקרים שלמטופל יש רגל אחת קצרה יותר מהשנייה). התאמת המדרסים נעשית במרפאת אלטרנטיבה כך שמטופל מקבל מענה מקצועי ונרחב באותו מקום.

מה צריך להביא לפני הטיפול

במידה ואורטופד נתן הפניה, או במידה ולמטפל יש חומר כתוב על בדיקות שעשה, או מדרסים שהוא משתמש.

האם ישנם טיפולים נוספים מלבד גלי הלם?

לאחר אבחון הבעיה יתכן ותינתן המלצה לטיפולים נוספים מעבר לגלי הלם מכשיר האורטוספק. לדוגמא: בטיפול בדלקת כף הרגל או דורבן משלבים לאחר מספר ימים גם טיפול משולב שכולל פיזיותרפיה ייחודית , טיפול במכשיר רדיאלספק או לייזר רך+טיפול ידני מנואלי ברקמות הרכות והגידים+גירוי חשמלי.

או במידה וקיימת גם בעיה בגב נשלב גם דיקור נוירולוגי בנפרד או פולסים אלקטרומגנטיים ותרגילים.

למי אסור לקבל טיפול בגלי הלם

  • למי שיש קוצב לב (ניתוח לב אינו מהווה בעיה)
  • נשים בהריון
  • מטופלים בטיפולים כימיים

החזרים כספיים על הטיפולים

מבוטחי כללית מושלם יכולים לקבל החזר על טיפולי פיזיותרפיה, מספיק הפניה מרופא משפחה שמפנה לפיזיותרפיה.

מבוטחי בריאות בחברות ביטוח לפי כיסויים של פיזיותרפיה, רפואה אלטרנטיבית, או טיפול גלי הלם מחליף ניתוח. (החזר של גלי הלם צריך המלצה של אורטופד).

מחיר לטיפול בגלי הלם בבתי חולים

בבתי החולים טווח המחירים נע סביבות 400 – 500 ש”ח לטיפול למפרק בודד (למשל טיפול למפרק הכתף או כף הרגל/ דורבן ברגל).

כאשר יש צורך לטפל בשני איזורים, למשל מטופל המגיע עם הסתיידות בכתף ודורבן בכף הרגל, יש לקחת בחשבון שהמחיר הוא כפול, מה שמייקר משמעותית את עלויות הטיפול.

כיצד מתבצעים הטיפולים ומה הם כוללים

אחרי אבחון הבעיה, בנוסף לטיפולים בגלי הלם באמצעות מכשיר האורטוספק, ישולבו טיפולים ייחודיים נוספים, כגון פיזיותרפיה למטרת שיפור טווח התנועה, טיפול בכאב בעזרת פולסים אלקטרומגנטיים או בעזרת שיטת דיקור מיוחדת –  דיקור נוירולוגי יפאני.

בנוסף ישנם מקרים שמשלבים טיפול בעזרת מכשיר הרדיאלספק, שהוא מכשיר המייצר גלים בליסטיים עם עוצמות נמוכות, בשילוב טיפול בנקודות טריגר פוינט.

באיזה מכשירים מטפלים באלטרנטיבה

  • מכשיר האורטוספק העוצמתי והחדש שנמצא גם במספר בתי חולים.
  • מכשיר הרדיאלספק הקטן.
  • מכשיר פולסים אלקטרומגנטיים שנמצא גם בבי”ח תל השומר וגם בשימושו של פרופ’ קרסו.
  • מכשיר גלי קול ומכשיר לטיפול בלייזר רך.
כתבות נוספות
הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ