נעליים אורטופדיות לטיפול בדלקות בכף הרגל

תרשים ההשפעות של איזון מרכז הכובד באמצעות נעל פיזיולוגית על גוף האדם

אם אתם סובלים מכאבים בכף הרגל, או תופעות היוצרות כאב וקושי בהליכה, כגון Plantar fasciitis, דלקת בגיד אכילס וכאבים בעקב (דורבן וכדומה), בדף זה תקבלו מידע חשוב, שתמציתו: טיפול בבעיות אורטופדיות וכף הרגל הינו משולב, כאשר אחד המרכיבים העיקריים בו הוא נעלי בריאות אורטופדיות, המותאמות לאחר אבחון יסודי על ידי מומחה.

לקבלת אבחון יסודי של כף הרגל שלכם ללא תשלום ממומחה לחצו כאן או התקשרו למרפאה: 03-5054594

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

אילו בעיות ניתנות לטיפול ולריפוי על ידי נעליים אורטופדיות בשילוב טיפול המותאם לבעייה על ידי מומחה:

נפיחות בבוהן ובאצבעות הרגליים – תופעה המכונה גם בשם bunnion או הלוקס ולגוס – מדובר בשינוי גרמי, כלומר בשינוי או גדילה של העצם הצמודה לבוהן. שינוי זה יוצר אדמומיות, נפיחות וכאבים בבוהן, במיוחד בעת נעילת נעליים צרות או נעלי מגף ועקבים היוצרים לחץ על המפרקים הקטנים של הבוהן.

Plantar Fasciitis – דלקת ברצועה הפלנטרית המשתרעת מהחלק הקדמי המתחבר לאצבעות כף הרגל ועד לעצם העקב. דלקת זו מכונה לעיתים גם בשם דורבן, שכן הכאבים הנוצרים מדמים מצב של דורבן בכף הרגל.

נוירופתיה סוכרתית או סכרת – כתוצאה מפגיעה במעטפת העצבית עקב רמות גבוהות של סוכר בדם לאורך זמן ומחזור דם לקוי, עשויה להופיע נוירופתיה סוכרתית. זרימת דם לקויה וחוסר תחושה בכפות הרגליים עלולה להוביל לכאבים, תחושת צריבה, חוסר תחושה, נימלולים ולגרום במקרים חמורים לקטיעה של הרגל או של כף הרגל.

כאבי דורבן וכאבים בעקב – הנגרמים בעקבות לחצים עזים על כף הרגל ו/או מבנה לא מאוזן של הרגליים והאגן.

כאבים מטטרזליים – metatarsalgia – כאבים המופיעים באיזור של כרית אצבעות כף הרגל ובאצבעות עקב שינויים בעצמות הקטנות של כף הרגל.

אילו טיפולים מתאימים בנוסף להתאמת נעלי בריאות לבעיות שהוזכרו קודם לכן ?

• טיפול בגלי הלם
  • מידרסים רכים