h

טיפול בכאבי כתף

ד”ר משה פרימן, מומחה לרפואה טבעית ונטורופתיה, מסביר על כאבים שונים במפרק הכתף. שהינם בעיה נפוצה ומטרידה הנגרמת ממגוון סיבות. ומזמין אתכם למרפאות אלטרנטיבה שבבעלותו לשים סוף לכאבי הכתף באמצעות טיפול בכאבי כתף משולב בגלי הלם, פיזיותרפיה ודיקור נוירולוגי המתבצע רק במרפאות אלטרנטיבה!
טיפול בכאבי כתף

בסרטון הבא, (3:12 דק’) ד”ר פרימן יציג את הטיפול המשולב של מרפאות אלטרנטיבה לפתרון בעיות הכתף ולהחלמת המפרק בצורה מיטבית!

ד”ר פרימן: שמי משה פרימן, אני ד”ר לרפואה טבעית ונטורופתיה (N.D) עם התמחות מיוחדת בשיקום אורתופדי ופגיעות ספורט. נדבר היום על מפרק הכתף, מפרק מאוד בעייתי, שיש מספר בעיות שתוקפות אותו. הבעיות הנפוצות הן הסתיידות בכתף, דלקת בכתף, בעיקר בגידים, פציעות עקב פגיעות ספורט או נפילות ושברים למיניהם. אני אתמקד בשיטות הטיפול הייחודיות שמתבצעות במרפאות אלטרנטיבה.

טיפול בכאבי כתף – שיטות הטיפול השונות

  1. טיפול אחד זה טיפול בבעיות גידים או בורסיטיס של הכתף. הטיפול משלב טיפול בגלי הלם, שזהו טיפול ייחודי שלקוח מטיפול ריסוק אבנים בכליה, והצליחו בעזרת הטיפול בגלי הלם לטפל בבעיות אורתופדיות ולהגיע להצלחות רבות. הטיפול עצמו ממוסס הסתיידויות, משפר את זרימת הדם ומטפל במצב הדלקתי ומשפר גם בעזרת כלי דם חדשים שהוא מצליח לבנות בעזרת הטיפול המיוחד.

2. בנוסף לטיפול בגלי הלם אנחנו משלבים גם פיזיותרפיה ייחודית כדי לטפל בטווחי התנועה.
3. אנחנו מטפלים גם בעזרת דיקור נוירולוגי יפני מיוחד שמתבצע רק במרפאה אצלנו, להבדיל מהדיקור הסיני – הטיפול הזה נמשך במשך שעה שלמה ורק מספר מטפלים בארץ יודעים לבצע אותו.
3. בבעיות של כתף אנחנו גם נשלב גלי הלם, נשלב פיזיותרפיה ייחודית ונשלב את הדיקור הנוירולוגי.

אני רוצה רק לציין שכל שיטה נעשית בנפרד, כלומר לא מבצעים את שלושת השיטות באותו היום, אלא כל טיפול מתבצע בנפרד ולכן יש לנו גם הצלחות רבות בגלל השילובים המיוחדים הנעשים במרפאה. עבור בעיות נוספות של כתפיים, קרע חלקי של גיד, יש שיקום שאנחנו עושים אחרי ניתוח ועוד פגיעות נוספות שעל כולן מבצעים טיפולים במרפאות אלטרנטיבה. אולי יעניין אותכם לקרוא על כתף קפואה?
סובלים מכאבי מרפק? לחץ כאן

בעיות מטופלות
כתבות נוספות
הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ