סרטון: הכירו את מרפאת הכאב

משה פרימן

אלטרנטיבה פתרונות בריאות משולבים הינה מרפאה רב תחומית עם ניסיון טיפולי ומוניטין של 37 שנים. ד”ר פרימן, הבעלים, ואופיר שגב פרימן, מומחה במרפאות אלטרנטיבה, יסבירו לנו מה מייחד את מרפאת אלטרנטיבה וכיצד זו משלבת מספר טיפולים ייחודים שונים לטיפול במגוון בעיות וכאבים וכל זאת על ידי מיטב המומחים בהצלחה רבה.

הסרטון הבא (2:31 דק’) יעניק לכם את כל המידע על מרפאות אלטרנטיבה, הטיפולים הייחודיים, ההסדרים עם קופות החולים, התוצאות בפועל ואחוזי ההצלחה הגבוהים!

ד”ר פרימן: שלום, שמי משה פרימן, הבעלים של מרפאות אלטרנטיבה. מרפאת אלטרנטיבה זו מרפאה אחת הותיקות בארץ שקיימת כבר כ – 37 שנים. מרפאת אלטרנטיבה זו מרפאה רב – תחומית שייחודיות המרפאה היא שילוב של מספר שיטות, המרפאה היא מרפאת כאב, מכון לפיזיותרפיה, רפואה משלימה, רפואה סינית ויפנית והמתמחות מיוחדת בטיפולים בגלי הלם.

אופיר: שמי אופיר שגב פרימן ואני מומחה לרפואה סינית ויפנית מזה 12 שנים. מה שמייחד את הדיקור הנוירולוגי ואת הדיקור היפני בניגוד לדיקור הסיני הוא קודם כל תוצאות מיידיות – הפציינט יכול לראות את התוצאה כבר בעודו שוכב על שולחן הטיפולים, אחוזי ההצלחה של השיטה הנוירולוגית הם גבוהים מאוד, מעל 85% הצלחה במגוון של בעיות.

ד”ר פרימן: אנחנו נותנים גם שירותים לקופות השונות – יש הסדר לפיזיותרפיה לכללית מושלם, יש הסדרים עם קופות חולים לאומית ומאוחדת בטיפולים פיזיותרפיה וגלי הלם. גלי הלם מוכרים על ידי חברות הביטוח כטיפול מחליף ניתוח, הטיפול הזה הוכיח את עצמו והוריד את כמות הניתוחים בארץ בין 60-70 אחוזים.

מטופלת: שלום, שמי יפה, אני הגעתי למרפאה בעקבות שתי בעיות קשות: פריצת דיסק ודורבן בעקב הרגל. לאחר הרבה טיפולים שלא עזרו הגעתי למרפאת אלטרנטיבה ופה קיבלתי טיפול שעזר לי לאיכות חיים יותר טובה.

ד”ר פרימן: הנעליים המוצגות פה אלו הן נעליים אורתופדיות, טיפוליות פיזיולוגיות, כלומר התפקיד של הנעל הזו זה לאזן את מרכז הכובד.

אופיר: למרפאות אלטרנטיבה שני סניפים – סניף בחולון וסניף ברעננה. אנו מצפים לראות אתכם ולעזור לכם להרגיש טוב יותר.

זקי ממליץ על טיפול בכתף קפואה
כבר מהטיפול הראשוני יכולתי לישון בשקט ! אחרי כמה טיפולים אני כבר מזיז את הידיים
אופיר פרימן - ערוץ 9
צפייה בסרטון המצורף (4:58 דק׳) תציג בפניכם, כיצד הטיפול בגלי הלם ובפולסים חשמליים מסייע בהרחקת הכאב וגורם להבראת הגוף.
אופיר שגב פרימן - רפואה סינית ויפנית
בסרטון הבא (1:15 דק') יספר לכם אופיר שגב פרימן על תחום הרפואה הסינית והיפנית במרפאות אלטרנטיבה.