גלי הלם במקום ניתוח

תרפיסט רב תחומי משה פרימן, מומחה לפגיעות ספורט, שיקום אורתופדי ודוקטור (N.D) לנטורופתיה (לא רפואי) מציג את הטיפול החדשני של מרפאות אלטרנטיבה אשר בבעלותו – טיפול בגלי הלם במכשיר האורתוספק כטיפול מחליף לניתוח המוכר על ידי חברות הביטוח וקופות החולים. פרימן יסביר כיצד טיפול זה כה אפקטיבי, למי מיועד הטיפול במכשיר זה ואילו דברים חשוב לקחת בחשבון לפני תחילת הטיפול?

בסרטון הבא (3:29 דק’)  פרימן, מומחה לרפואה טבעית ונטורופתיה יספר לכם על הטיפול בגלי הלם כטיפול מחליף ניתוח ופתרון לכאבים ולבעיות!

פרימן: טיפולי בגלי הלם הם טיפולים שעוזרים רבות לבעיות כאב ואורתופדיה, בעיות מפרקים. התחום הזה מוכר היום על ידי חברות הביטוח בביטוחי בריאות כטיפול מחליף ניתוח, כשמו כן הוא, קופת חולים לאומית לדוגמא – הרבה מטופלים שלה מופנים לטיפולים האלה.

הטיפולים האלה עוזרים לכאלה שזריקות הקורטיזון לא עזרו להם ואז יש להם ברירה או לעבור ניתוח או לקבל טיפול בגלי הלם. למעשה זה הטיפול האפקטיבי ביותר לבעיות אורתופדיות, הסתיידויות, כאבי שרירים והרבה בעיות נוספות. גלי ההלם, בעזרת הגלים האקוסטיים והאלקטרומגנטיים מצליחים לפורר הסתיידויות לדוגמא: בטיפול באבנים בכליה למעשה.

הטיפול בגלי הלם במכשיר האורתוספק מצליח לפורר הסתיידויות בכתף, בבעיות של דורבן בכף הרגל, הסתיידויות בברך, הוא משפר את זרימת הדם, דבר מאוד חשוב, הוא יכול לבנות כלי דם חדשים ועל ידי כך לשפר את זרימת הדם והתאים מקבלים יותר חמצן שזה תהליך מאוד חשוב לתהליך הריפוי של הגוף.

דבר נוסף שגלי ההלם יכולים לעשות זה לטפל בבעיות של הידבקויות של גידים כמו בכתף, בעיות של כתף פגועה, אז נוצרות של הידבקויות או דלקת בגיד אכילס והם מצליחים לפורר, לשפר את זרימת הדם ובכך לגרום לריפוי ולטפל בדלקת עצמה.

חשוב מאוד, כשמגיעים לטיפול בגלי הלם לבדוק את הניסיון ומי המטפל, ניסיון ואבחון זה דבר מאוד מאוד חשוב, כדי לאבחן את מקור הבעיה, כי יש מקרים שיש הקרנות מאזור הכאב למקום אחר ולכן צריך להתמקד באזור הבעייתי עצמו, צריך לדעת לכוון את מספר הפעימות ואת העוצמה.

דבר נוסף, במרפאה אצלנו לא מבצעים את זה טכנאים ואחיות במכשיר הגדול, הטיפול נעשה אך ורק דרכי במכשיר הגדול. ישנם מקרים שצריך לשלב גם טכניקות נוספות כמו: דיקור יפני, שיטת מייטלנד ופיזיותרפיה מיוחדת וביחד אנחנו מגיעים לתוצאות הטובות ביותר, וזה דבר שאומר – דרשני.

גלי הלם לכאבי גב
סובלים מכאבי גב? הטיפול בגלי הלם הצליח לסייע למטופלים שהתנסו במגוון רחב של שיטות טיפול ללא השפעה מרובה - על טיפול בגלי הלם במרפאות אלטרנטיבה
טיפול בגלי הלם לכתפיים
אתם לא צריכים יותר להסכים עם ההנחה שניתן לחיות עם כתף כואבת! אחד הטיפולים היעילים ביותר המוצעים לסובלים מבעיות כתפיים שונות הוא טיפול המבוסס על גלי הלם
הטכנולוגיה המתקדמת של גלי הלם
במהלך השנים התגלו עוד ועוד דרכים שבהן משפיע הטיפול בגלי הלם על רקמות פגועות וכיום השימוש במכשירי גלי הלם נפוץ מאי פעם: מיליוני מטופלים בכל רחבי העולם וגם כאן בישראל, זוכים להקלה בסבלם הודות למכשירי גלי ההלם המודרניים.