סרטון: טיפול בפריצת דיסק בשיטת מייטלנד ומטוטלת

כל מה שצריך לדעת על פריצת דיסק

משה פרימן, מומחה לרפואה טבעית ונטורופתיה יספק לנו הצצה לטיפול במרפאות אלטרנטיבה בבעיית פריצת דיסק בשיטת הטיפול הייחודית המשולבת – מייטלנד ומטוטלת, ללא ניתוח. אופיר שגב פרימן, מומחה במרפאות אלטרנטיבה לרפואה סינית ויפנית, יחד עם משה פרימן, יסבירו על משמעות הטיפול המשולב וכיצד טיפול זה מחזיר את האיזון הנחוץ לגוף לפתרון פריצת הדיסק.

בסרטון הבא (1:57 דק’) המומחה אופיר שגב פרימן ממרפאות אלטרנטיבה יסביר על השיטה המשולבת מייטלנד ומטולטלת לטיפול בפריצת דיסק בגב

אופיר: אני אקרא עכשיו למומחה, לד”ר (N.D)  לרפואה טבעית ותרפיסט  לשיקום אורתופדי, משה פרימן, כדי שהוא ידגים את הטיפול של שיטת מייטלנד על ליאור.

מה משמעות הטיפול המשולב? שיטת מייטלנד
מרכיב נוסף של טיפול בפריצת דיסק הוא שיטת מייטלנד. זו שיטת הנעת מפרקים מיוחדת, עדינה, שעושה מוביליזציות (הנעות) עדינות למפרקי האגן וגם יש ביכולתה לאזן את אורכי הרגליים, מה שדיברנו, למעשה אחת הסיבות העיקריות לפריצת דיסק זה חוסר איזון ברגליים וגם את זה שיטת מייטלנד יודעת לעשות טוב.

מה משמעות הטיפול המשולב? מכשיר המטוטלת
משה פרימן: חלק מהטיפול בבעיות גב ופריצות דיסק בטיפול המשולב שאנחנו עושים במרפאה זה שימוש במכשיר שנקרא מטוטלת, התפקיד שלו זה לבצע הנעה ומוביליזציה עדינה של החוליות, שימו לב להנעה מכף הרגל עד לכיוון הצוואר, בעזרת ההנעה אנחנו משפרים את זרימת הדם, מניעים את המפרקים הקטנים ואת השרירים ואנחנו עוזרים רבות לטיפול המשולב.