טיפול משולב לכאבי ידיים

אופיר פרימן, מומחה לרפואה סינית ויפנית במרפאות אלטרנטיבה מסביר על כאבי הידיים המתחלקים לסוגים שונים ובמספר מקומות לאורך היד: כף היד, אצבעות, מרפק, איך זה מרגיש ומה הסיבות לכאבי אלו? וכיצד לטיפול בכאבי הידיים והאצבעות בצורה האפקטיבית ביותר מרפאות אלטרנטיבה פיתחו שיטת אבחון מדויק של הבעיה וטיפול משולב במספר שיטות ייחודיות לשיכוך הכאבים.

בסרטון הבא (2:32 דק’) תקבלו הסבר מלא של כלל תופעות כאבי הידיים וכיצד באמצעות הטיפול המשולב של מרפאות אלטרנטיבה תוכלו להיפטר מהכאב!

אופיר: שלום לכולם, שמי אופיר שגב פרימן ואני מומחה ומרצה לרפואה סינית ויפנית, ומתמחה בשיטת דיקור ייחודית הנקראת דיקור נוירולוגי. היום נדבר על כאבי ידיים, מה שחשוב ביותר בנושא של כאבי ידיים ואצבעות הוא אבחון נכון.

נתחיל עם המפרק, רובכם ודאי מכירים נושא של “טניס אלבו” או “גולף אלבו”, אלו כאבים במרפק או דלקת במרפק שבדרך כלל באים על רקע של פעילות פתאומית או מאמץ פתאומי שגידי היד לא עומדים בו. פעמים רבות יש לנו כאבים גם שמקרינים לאורך האמה ולאורך היד ומגיעים אפילו עד לאצבעות. במרבית המקרים מדובר על לחץ היוצא מחוליות הצוואר, בעקבות לחץ על עצבים וכלי דם יש לנו השפעה על הגפה.

עוד בעיה שהיא מאוד שכיחה בנושא של כאבי הגפיים היא כאבים או זרמים ו”הירדמויות” באזור של שורש כף היד, פה ייתכנו שני מצבים – או דלקת מקומית או תסמונת התעלה הקרפלית שהמשמעות שלה היא לחץ על עצבים העוברים בתעלת שורש כף היד.

ונעבור לאצבעות, באצבעות יש לנו פעמים רבות “נמלולים”, עקצוצים או נוקשות. גם פה ייתכנו כמה מצבים: מצב ראשון הוא דלקת בפרקים הקטנים של אצבעות כף היד, המצב השני הוא, שוב פעם, תסמונת התעלה הקרפלית, היוצרת לחץ על עצבים המגיעים אל האצבעות. המצב השלישי השכיח הוא לחץ על עצבים היוצאים מחוליות עמוד השדרה ומשפיעים לנו על התחושות בכף היד ובאצבעות.

במרפאות אלטרנטיבה פיתחנו שיטת אבחון וטיפול ייחודית לכאבי ידיים ואצבעות. הטיפול הייחודי משלב טיפול בדיקור נוירולוגי, טיפול בגלי הלם ופיזיותרפיה מיוחדת. מטרת הטיפול היא לשכך כאב, להוריד את המצב הדלקתי, להוריד לחץ עצבי ולהזרים דם ליד ולאצבעות.

בעיות מטופלות