כל המידע על גלי הלם

אופיר שגב פרימן, מומחה לרפואה סינית ויפנית במרפאות אלטרנטיבה מזמין אתכם לשים סוף לכאבים על ידי שיטת טיפול חדשנית ויעילה ביותר לטיפול במגוון כאבים, מפרקים ודלקות – טיפול בגלי הלם במכשיר האורתוספק.
השיטה והמכשיר מוכרים על ידי חברות הביטוח בארץ והוכחו על ידי מחקרים כטיפול דוחה ניתוח היעיל מעל 78 אחוזים!

צפייה בסרטון הבא (3:17 דק’) תעניק לכם את כל המידע על הטיפול בגלי הלם – מהלך הטיפול, זמן הטיפול, משך ההחלמה וכל מה שחשוב לדעת על השיטה החדשנית!

אופיר: שלום לכם, שמי אופיר שגב פרימן ואני מומחה ברפואה סינית ובשיטת דיקור ייחודית הנקראת דיקור נוירולוגי יפני. היום אציג בפניכם שיטת טיפול חדשנית לטיפול בכאב ובמפרקים הנקראת טיפול בגלי הלם.

שיטה זו הוכרה על ידי חברות הביטוח בישראל ועל ידי גופי הבריאות בעולם כטיפול דוחה ניתוח. מרפאות אלטרנטיבה היו מהראשונות בארץ לטפל באמצעות השיטה החדשנית, עד כה טופלו במרפאות עשרות אלפי אנשים שקיבלו טיפולי גלי הלם באמצעות מכשיר האורתוספק, אותו נציג בהמשך. במרפאות אלטרנטיבה אנו משלבים בנוסף לטיפולי גלי ההלם גם טיפולי פיזיותרפיה ייחודיים וטיפולי דיקור יפני נוירולוגי.

למה טוב טיפול בגלי הלם?

אופיר: טיפול בגלי הלם יעיל למגוון בעיות כאב ומפרקים כגון: כאבים בכף הרגל, דורבן בעקב, דלקת בגיד אכילס ונקעים או כאבים בקרסול. הטיפול יעיל במיוחד לכאבי רגליים, אם זה כאבים בירך או בורסיטיס של הירך, כאבי ברכיים וסחוסים, ויעיל ביותר לדלקות בכף היד, במרפק ובכתפיים, דלקות הנקראות גם לפעמים: כתף קפואה ובורסיטיס של הכתף. בנוסף המכשיר יעיל לכל בעית מפרקים לרבות כאבי שכמות, כאבי צוואר וכאבי גב.

הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר האורתוספק כאשר המטופל יושב או שוכב בנוחות והמטפל מכוון את כיפת המכשיר המפיקה את גלי ההלם אל המפרק הבעייתי. מחקרים מראים כי לטיפולי גלי ההלם הניתנים על ידי המכשיר אחוז הצלחה של למעלה מ78 אחוזים! עובדה זו הופכת את הטיפול במכשיר לשיטה היעילה ביותר בשוק הטיפולים האורתופדיים.

המכשיר המתקדם מפיץ צלילים לשטחי מטרה גדולים, דבר שמאפשר הפחתת כאב ניכרת ללא צורך בהרדמה או בטשטוש. זמן ההחלמה הוא קצר מאוד, לאחר טיפול בגלי הלם המטופל חוזר לפעילות יומיומית רגילה תוך יום עד יומיים ולפעמים אפילו בזמן קצר יותר. טיפול בגלי הלם במכשיר האורתוספק הוא מהיר ואפקטיבי, זמן הטיפול הממוצע הוא 16-18 דק’ בלבד.

כאשר טיפולים קונבנציונאליים נכשלים, טיפול בגלי הלם נחשב כטיפול דוחה ניתוח היעיל ביותר. אני מזמין אתכם ליצור איתנו קשר ולשים סוף לכאבים באמצעות טיפול בגלי הלם.
אני מאחל לכם בריאות וחיים ללא כאבים.

גלי הלם לכאבי גב
סובלים מכאבי גב? הטיפול בגלי הלם הצליח לסייע למטופלים שהתנסו במגוון רחב של שיטות טיפול ללא השפעה מרובה - על טיפול בגלי הלם במרפאות אלטרנטיבה
טיפול בגלי הלם לכתפיים
אתם לא צריכים יותר להסכים עם ההנחה שניתן לחיות עם כתף כואבת! אחד הטיפולים היעילים ביותר המוצעים לסובלים מבעיות כתפיים שונות הוא טיפול המבוסס על גלי הלם
הטכנולוגיה המתקדמת של גלי הלם
במהלך השנים התגלו עוד ועוד דרכים שבהן משפיע הטיפול בגלי הלם על רקמות פגועות וכיום השימוש במכשירי גלי הלם נפוץ מאי פעם: מיליוני מטופלים בכל רחבי העולם וגם כאן בישראל, זוכים להקלה בסבלם הודות למכשירי גלי ההלם המודרניים.