h

3 שלבים בטיפול בכאבי ברכיים

שניים ממומחי מרפאות אלטרנטיבה, ד”ר לרפואה טבעית ונטורופתיה, משה פרימן ואופיר שגב פרימן, מומחה לרפואה סינית ויפנית, מציגים את בעיית כאבי הברכיים הכה נפוצה ואת הטיפול המשולב בין שלושת השלבים הנפרדים של מרפאות אלטרנטיבה לחיזוק השרירים, החלמת התאים הפגועים וסוף לכאבים.

בסרטון הבא (2:58 דק’) תקבלו הסבר מפורט על ידי שניים ממומחי מרפאות אלטרנטיבה על שלושת השלבים של הטיפול הייחודי שבסופו תיוותרו ללא כאבים!

ד”ר פרימן: שלום, היום נדבר על טיפול ייחודי משולב לבעיות נרחבות של ברכיים. הטיפול למעשה מתחלק ל – 3 חלקים, הוא מטפל בבעיות נרחבות כמו שינויים בברך, שינויים בגלל גיל, דלקות שונות, בעיות של סחוס, מיניסקוס, בעיות ברצועות.

הטיפול מתחלק לחלק אחד של פיזיותרפיה מיוחדת עם תרגילים כדי לשפר את מצב השרירים וחוזקם, משלבים בו בנוסף טיפול בלייזר רך שמטפל בדלקת, הן לבעיות הסחוס והן לבעיות מיניסקוס ובעיות כאב בכלל. משלבים גירוי חשמלי מיוחד ודיקור מקומי עם עיסוי בסיום הטיפול.

החלק השני נעשה בנפרד, לא באותו היום, זה טיפול בדיקור יפני ודיקור ראש מיוחד.
החלק השלישי זה שילוב של נעליים אורתופדיות פיזיולוגיות שמשלבות ביחד עם זה גם מדרסים במידת הצורך, המטרה היא להוריד עומס ממשקל הגוף, מאזור הברכיים והגב, להפעיל שרירים מיוחדים שבנעליים רגילות אנחנו לא מצליחים להפעיל, ולחזק גם שרירים, כדי לעזור לעומס על הברכיים.

אופיר: בטיפול המיוחד שלנו לכאבי ברכיים אנחנו משתמשים בשילוב של מספר טכנולוגיות שעוזרות למעשה לשקם הן את מצב השרירים והן לעבוד על הדלקתיות, לחזק את המפרק ולעודד החלמה של תאים.

המכשיר הראשון שמיוחד בטיפול הזה הוא מכשיר של לייזר רך. השימוש בלייזר רך באזורים שהם דלקתיים יכול לעודד את ההחלמה שלהם ויכול לבצע פעילות אנטי – דלקתית חזקה.
אתם רואים פה את קרן האינפרה של המכשיר, שהיא מתמקדת על אזור מסוים, למשל אם יש בעיה בברך החיצונית או בפיקה עצמה או במיניסקוס המדיאלי, הקרן הזאת תעשה את הפעילות התרפויטית שדיברנו עליה.

בעיות מטופלות
כתבות נוספות
הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ