פטרת הציפורניים

פטרת ציפורניים היא תופעה די שכיחה, המתחילה בדרך כלל בציפורני הרגליים ולאחר מספר שנים עלולה לעבור גם לציפורני הידיים. ציפורניים נגועות בפטרת הן לרוב צהובות, מעובות, מרובות סדקים, ומתפוררות בחלקן החיצוני. בד”כ, רוב מקרי הפטרת מתחילים מהליכה יחפה על משטחים לחים ורטובים, כמו אלו הנמצאים בבריכות ציבוריות ומקלחות, ומשימוש ממושך באנטיביוטיקה, המחלישה את המערכת החיסונית.

גלו איך הטיפול הטבעי שלנו בפטרת הציפוריים יכול לשחרר אתכם מהבעיה.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

טיפול טבעי בפטרת ציפורניים

טיפול בפטרת הציפורניים צריך ברוב המקרים להיות מורכב הן מטיפול חיצוני והן מטיפול פנימי, שכן פטרת בהרבה מקרים מתפתחת על רקע של חולשת מערכת החיסון, חולשת מערכת העיכול או לחות חמה שמצטברת בחלק התחתון של הגוף.

1. הטיפול משלב טיפות שקוטלות את הפטרייה, משחה ותוסף תזונה ייחודי שתפקידו להפריש רעלים מהכבד וממערכת העיכול ולתמוך במערכת החיסונית. כל התכשירים הינם על בסיס טבעי.
  2. למטופלים הסובלים מלחות חמה, אנו מתאימים פורמולה של צמחי מרפא סיניים ,המהווה טיפול פנימי לבעייה. אם חוסר האיזון הפנימי לא מטופל, הפטרת, שהיא ביטוי חיצוני שלו, עשויה לחזור ולהישנות.
  3. במקרים חריפים אנו משלבים פדיקוריסטית מומחית, שמנקה ומשייפת את הציפורן ומחדירה חומר חיצוני ייחודי, דבר שמגדיל את רמת החדירות של החומרים באופן משמעותי.
שיטות טיפול

תופעות לוואי של הטיפול התרופתי?

הטיפול בפטרת הציפורניים הוא באמצעות כדורים כימיים. הטיפול התרופתי עלול לפגוע בתפקודי הכבד ולכן מצריך מהמטופל לבצע תפקודי כבד במשך תקופת זמן הטיפול. לעיתים, למרות המעקב אחרי תיפקודים אלו, עדיין עשויה להיגרם פגיעה בתאי הכבד. זו הסיבה שמטופלים רבים מחפשים אחר אלטרנטיבה טבעית שאינה מסוכנת.