h

מכתב תודה שי שריקי

לאופיר שגב פרימן,

הגעתי אליך עם פריצת דיסק , לא האמנתי שמשהו יכול להעביר לי את הכאבים הנוראיים שהיו לי בגב. חשבתי שהדרך היחידה היא ניתוח, אתה היית הנסיון האחרון לפני ניתוח, אחרי אינספור התייעצויות עם רופאים, תרופות, טיפולים למיניהם, שאף אחד מהם לא עזר לי.

הייתי כבר מיואש ולא חשבתי שיש פתרון אחר, ואז שמעתי עליך, והחלטתי לנסות ללכת לטיפול אצלך. כבר אחרי הטיפולים הראשונים הרגשתי הקלה עצומה בכאב, ולאחר חצי שנה הכאבים נעלמו כלא היו!! ממש כמו קסם! חזרתי לאורח חיים נורמלי, כמו אדם שמעולם לא הייתה לו פריצת דיסק.

אני מתאמן במכון כושר, עובד, מרים דברים, ועושה דברים שתקופה ארוכה לא יכולתי לעשות בגלל הכאבים. אפילו לעמוד ממצב של ישיבה היה לי מאוד קשה, שלא לדבר על אימונים שבכלל לא חלמתי שאני אוכל לחזור לעשות. לפעמים אני חושב שהפריצת דיסק עברה לי לגמרי, כי הכאבים פשוט לא קיימים, אפילו לא טיפה.

אז אני רוצה להודות לך על הטיפול המסור, אתה מדהים, נתת לי תקווה שאני יכול להבריא ובאמת הבראתי! בלי ניתוחים ותרופות! אני מאחל לכל מי שיש לו פריצת דיסק שישמע עליך במקרה כמוני, ובעזרת ה’ שתבוא עליך הברכה.

בהערכה רבה שי שריקי

הערת המרפאה: שי הגיע עם כאבים חזקים שהקרינו לאורך רגל שמאל בעקבות פריצת דיסק בחוליות L5 – S1 שהיא החוליה הנמוכה ביותר בעמוד השידרה של הגב התחתון. שי טופל באמצעות דיקור נוירולוגי בשיטת ד”ר טאן יחד עם דיקור יפני. זהו טיפול נפוץ של מרפאת כאב אלטרנטיבה לבעיות עמוד השידרה. אסטרטגיית הטיפול היתה:

1. הורדת לחץ עצבי בעצבים המעצבבים את הרגל ואת הישבן השמאלי
2. שיפור זרימת הדם לרגל התחתונה
3. הרפיית שרירים
4. איזון האגן ומרכז הכובד המכני

חשוב לציין, כי במצבים כאלו, השינויים בעמוד השידרה אומנם התרחשו, אך על ידי איזון של מערכת השלד והשרירים ניתן להפחית לחץ עצבי ובכך להקל משמעותית ולעיתים קרובות אף להעלים את הסימפטומים שמשבשים את איכות החיים שהם בעיקר הקרנה לרגל, כאבי גב תחתון חזקים ורדימות או נימול ברגל. מרפאת כאב אלטרנטיבה מתמחה בטיפולים להורדת לחץ עצבי והפחתת הקרנות לידיים ולרגליים

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ