h

גלי הלם לטיפול בדלקת כף היד

גלי הלם לטיפול בבעיות כף היד
גלי הלם לטיפול בבעיות כף היד

טיפול בגלי הלם לבעיות בכף היד, בעיקר דלקת בכף היד, הוא אחד הטיפולים האפקטיביים ביותר לדלקות עקשניות בכף היד או בעיות כמו טריגר פינגר (אצבע הדק) שבדרך כלל לא זוכות להקלה על ידי פזיותרפיה וטיפול תרופתי.
במקרים כאלו טיפולי גלי הלם הוכחו כטיפול דוחה ניתוח. טיפול גלי הלם לבעיות אלו יכול אף למנוע הזרקות מיותרות של קוטיקוסטרואידים כגון קורטיזון למפרקים הפגועים בכף היד.

טיפול בגלי הלם לדלקת בכף היד – דלקות שונות באזור כף היד הן תופעה נפוצה ביותר בימינו, ממנה סובלים אינספור אנשים בכל רחבי העולם. דלקות באזור כף היד מתפתחות בעיקר כתוצאה מחולשה של הגידים, מערכת חיסונית חלשה ו/או תנועה מונוטונית ורפטטיבית החוזרת על עצמה שוב ושוב, וכך דוחקת ומגרה את השרירים והגידים עד להתפתחות דלקת כרונית של ממש. בעוד ניתן לפנות לקבלת טיפולים תרופתיים שונים בניסיון להקל על הכאבים, תרופות אלו אינן מטפלות במקור הכאבים – הדלקת הכרונית, אלא בעיקר בסימפטומים הנוצרים כתוצאה ממנה.
טיפול יעיל וחדשני המסייע לטפל בדלקות באזור כף היד, טיפול אשר כבר הוכח אינספור פעמים כיעיל ואפקטיבי, הוא טיפול באמצעות גלי הלם.

 

 

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

כיצד גלי הלם מרפאים דלקת בכף היד?

טיפול זה מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד המשדר גלים אקוסטיים ואלקטרו מגנטיים אל עבר האזור הבעייתי (במקרה שלנו – אזור כף היד..).
גלי הלם אלו מטפלים ביתר הצלחה בבעיות גידים ודלקות של גיד כף היד, בין היתר על ידי כך שהם גורמים לזרימת דם מוגברת לאזור המיועד, ולהרחבת כלי דם שונים המאפשרים ליותר דם לעבור, וכך ליותר חמצן להגיע אל האזור.

במקרה של דלקות כרוניות שונות, דוגמת דלקת באזור כף היד, זרימת הדם המואצת כתוצאה מפעילות הגלים האלקטרו מגנטיים יוצרת פעילות אנטי דלקתית חזקה, אשר יחד עם זרימת הדם המואצת מסייעת לנקות חומרי פסולת ורעלנים שונים מהאזור הרגיש, רעלנים אשר מזינים את הדלקת כמובן…

שילוב של דיקור יפני עם גלי הלם

טיפול אלטרנטיבי נוסף אותו ניתן ואף רצוי לשלב יחד עם טיפול בגלי הלם לצורך טיפול בדלקות בכף היד, הוא דיקור יפני.
שיטת דיקור זו דומה במובנים רבים לדיקור סיני, אך נבדלת ממנו בכמה וכמה פרמטרים.
במסגרת הדיקור היפני נעשה שימוש במחטים קטנות ודקות יותר, כמו גם במכשירים ואביזרים נלווים נוספים, אשר אינם בהכרח מנת חלקו של הדיקור הסיני.
דגש מיוחד מושם במסגרת דיקור יפני באבחון וזיהוי מקור הבעיה על ידי המטפל, אשר נעזר באזורי רפלקסים מיוחדים בגוף המטופל – אזורים רגישים וכואבים אשר מצביעים לעיתים על מקור הבעיה עימה מתמודד הגוף.

שילוב הדיקור היפני יחד עם טיפול בגלי הלם לצורך התמודדות עם דלקת בכף היד הינו אופטימאלי, ויכול להעלות באופן ניכר את הסיכויים להחלמה מלאה, כמו גם לשפר באופן כמעט מיידי את הרגת המטופל.
בכל מקרה, בין אם הולכים על טיפול בגלי הלם בלבד, או על טיפול משולב של גלי הלם ודיקור יפני לצורך התמודדות עם דלקת בכף היד, חשוב מאוד לעשות זאת אצל מטפל מומחה, בעל ידע וניסיון רב בתחום. בשני סוגי הטיפולים הללו, מטפל טוב ומנוסה יכול לחולל פלאים, בעוד מטפל פחות טוב פשוט לא יעזור לכם להחלים…

סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ