טווינה לטיפול בפריצת דיסק

טווינה

פריצת דיסק הינה ללא ספק אחת מבעיות הגב השכיחות ביותר בעולם כיום, בעיה אורתופדית אשר משפיעה באופן ניכר למספר עצום של אנשים בכל רחבי העולם.

מטופלים הסובלים מפריצת דיסק חווים בדרך כלל התקפי כאבים חזקים ומשתקים.
כמו גם הגבלה משמעותית על יכולת התנועה וההתנהלות השוטפת שלהם. מה שכמובן משבש באופן מהותי את שגרת חייהם.

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

כיצד טווינה עוזרת לפריצת דיסק?

גם במקרים של פריצת דיסק מסייעת שיטת הטווינה למטופלים על ידי הרפיית שרירים מסוימים בגוף ובעיקר באזור הגב כמובן, והפחתת הלחץ המופעל על עצבים שונים באותו אזור.
לחץ זה גורם במקרים של פריצת דיסק לא רק לכאבים עזים באותו איזור מסוים, אלא גם גורמים להקרנות של כאבים חדים לרגליים – תופעה מוכרת בקרב מטופלים הסובלים מפריצת דיסק.
מבין שלל שיטות הטיול המערביות, השיטה הקרובה ביותר לטווינא היא הפיזיותרפיה.
טווינה, לעומת זאת, כוללת ידע רב וחשוב אודות הגוף האנושי ודרכי פעולתו, ידע אשר נצבר במשך מאות ואלפי שנים על ידי אינספור מטפלים סיניים.

בעיות מטופלות

השימוש של הטווינה בסין

בסין, משמשת הטווינה גם כיום לטיפול במקרים של פריצת דיסק ובעיות אורתופדיות נוספות. והינה שיטת הטיפול המובילה והנפוצה ביותר עבור בעיות אלו. כך, בסין לא ניתן למצוא מכוני פיזיותרפיה לרוב, כמו בישראל למשל, אלא מטפלים רבים בשיטת הטווינא.
חשוב לציין כי הטווינא אמנם מתבססת על מערכת המרידיאנים – ערוצי האנרגיה העוברים בגופנו על פי שיטות הרפואה הסיניות העתיקות, אך לאורך עשרות ומאות השנים האחרונות שוכללה ופותחה שיטה זו עוד יותר, בעקבות התפתחות הרפואה המערבית, והידע הרב שהיא הוסיפה בנוגע לאנטומיה האנושית.

מה זה טווינה?

טווינה היא שיטת טיפול סינית עתיקת יומין, במסגרתה נעשה שימוש בסוגים שונים של עיסויים ולחיצות בנקודות מפתח בגוף, על מנת לסייע לו להתמודד עם הבעיה ממנה הוא סובל.
על ידי לחיצותיו ומגע ידיו של המטפל בנקודות מסוימות ביותר בגופו של המטופל, הוא מסייע להרפות שרירים שונים ולהוריד לחץ מעצבים מסוימים, לחץ אשר גורם לחלק גדול מהכאבים החדים בהם חש המטופל.
לסיכום, בין אם אתם סובלים מפריצת דיסק, כאבי גב או מכל בעיה אורתופדית אחרת, תנו הזדמנות לטווינא – אינספור סינים עושים זאת מדי יום…

טיפולים בפריצת דיסק

במסגרת הרפואה המערבית, קיימים טיפולים שונים עבור מקרים של פריצת דיסק.
טיפולים אלו כוללים פיזיותרפיה, תרגילי מתיחות שונים, ניתוחים של ממש, הליכים רפואיים חודרניים ופולשניים יותר ופחות וכדומה.
בעוד דרכי טיפול אלו מסייעות רק לחלק מהמטופלים להחלים, מנסים הסובלים מבעיית פריצת דיסק טיפולים רבים ושונים, חלקם במקביל ובמשולב לטיפולים הקונבנציונאליים.
כך, גם הרפואה האלטרנטיבית מתחילה לתרום מהידע ומגוון השיטות הטבעיות והיעילות שלה, לטובת מאבקם של מטופלים רבים במקרים של פריצות דיסק.
גם במסגרת רפואה משלימה ניתן למנות שיטות טיפול וריפוי שונות ורבות הננקטות לעיתים במצבים של פריצת דיסק או בעיות אורתופדיות דומות.
אחת השיטות הנפוצות ביותר במסגרת הרפואה האלטרנטיבית לטיפול במקרים של פריצת דיסק היא טווינה.