h

הסיבות העיקריות לכאבים ברגליים

כאבי רגליים
כאבי רגליים
חווים כאבים ברגליים, ואין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות? עליכם לדעת כי אינכם נמצאים לבד.
כאבי רגליים זוהי בעיה שכיחה מאוד, כזאת שרוב האנשים אמורים לחוות אותה. כמובן שאצל כל אחד מאיתנו הכאבים יגיעו בעצימות שונה ולמשך זמן משתנה.
אך עדיין אל תצאו מנקודת הנחה כי אתם צריכים להתמודד עם המצב הזה בעצמכם. הדרך הכי טובה להתמודד עם המצב הוא קודם כל לנסות להבין את הסיבה שבגללה מופיעים הכאבים.
ברגע שתבינו מהי הסיבה שבגללה מופיעים הכאבים, יהיה לכם קל יותר לטפל בהם.
אם לא תבינו מהיכן מגיעים הכאבים, מאוד יכול להיות כי תמצאו אתכם עומדים במקום. עומדים במקום ולא מתקדמים אל עבר קבלת טיפול שאמור להעלים את הכאב.

מדוע מופיעים כאבים ברגליים?

אתם צריכים להבין כי קיימות סיבות רבות לכאבים ברגליים. לא בטוח כי הסיבות שנציג לפניכם כאן הן הסיבות שבגינן מופיעים לכם הכאבים באזור הרגליים. כך שאם אינכם יודעים מהי הסיבה, מוטב כי תתייעצו עם איש מקצוע.הסיבה השכיחה ביותר היא עומס על כף הרגל, כתוצאה מהליכה מרובה. תוכלו לפנות לרופא מומחה על מנת שינסה להבין מה קרה אצלכם ומה גורם לכאבי הרגליים שלכם.
  • פציעה מפעילות גופנית גם היא אמורה להביא לכאבים חזקים מאוד בכף הרגל.
  • שחיקה של הסחוס
  • תנועה לא נכונה ועוד רשימה ארוכה של סיבות שונות.

כיצד מאבחנים כאבי רגליים?

מבחינתכם הסימפטום הבולט ביותר יהיה הכאבים שאותם אתם תחוו. לע
יתים לא תוכלו להתעלם מהם, ובטח שלא תצטרכו אבחנה של רופא מוסמך. אך עדיין על מנת שתוכלו לקבל חותמת על כך יהיה עליכם לפנות לרופא מנוסה.
לרוב מדובר על רופא אורתופד שמומחה בכל מה שקשור לכף הרגל.
הוא יכול לאבחן דלקת בכף הרגל ועוד כל מיני בעיות אחרות נוספות. מאוד יכול להיות כי האורתופד ישלח אתכם לבצע צילום ויבקש מכם לבצע כל מיני פעולות שונות. כל זאת בשביל לספק לכם את האבחנה הכי מדויקת.

איך אפשר למנוע כאבים בכף הרגל?

נדגיש כי לעיתים הכאבים ברגליים יהיו כאבים שלא תוכלו למנוע אותם. הרי מספיקה תנועה אחת לא נכונה על מנת שתמצאו אתכם במצב שונה לגמרי.
כך שמוטב לכם תמיד להיות בבקרה, ולא לזלזל באף כאב שמופיע באופן פתאומי. אחת מהדרכים היעילות ביותר למנוע כאבים באזור הרגל היא להעמיס יתר על המידה. תנסו שלא להעמיס על הרגל בין אם אתם מבצעים פעילות גופנית או סתם עושים פעולות שגרתיות.
בנוסף תוכלו לרכוש נעלי ספורט סאקוני או כל נעל אחרת איכותית. הנעליים משפיעות לא מעט על ההרגשה שלכם ועל המצב של הרגל עצמה. כמובן שאם אתם מרגישים כאב, אפילו כאב קטן – מיד מוטב לגשת לרופא אורתופד מומחה. 
כתבות נוספות
כאבי ברכיים לאנשים עם מוגבלויות
טיפול בדורבן בעקב
במרפאת כאב אלטרנטיבית אלטרנטיבה מתמחים בטיפול בכאבים בכלל ובפרט בבעיית דורבן העקב, אבל בראש ובראשונה אנחנו מטפלים...בכם, בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו! זו גם הסיבה שאנחנו לא יכולים להצביע על טיפול אחד ויחיד שיפתור לכם את הבעיה: אנו מודעים לכך שמידת הצלחתו של התהליך הטיפולי...
מחקרים על גלי הלם
גלי ההלם ורבים מהמכשירים המפיקים אותם זכו להכרה מטעם רשויות השוק האירופאי המשותף, מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, ומשרד הבריאות, ונחשבים לאחת מהטכניקות האפקטיביות ביותר בתחומי האורתופדיה והראומטולוגיה. לפניכם מקבץ מחקרים מדעיים מבוקרים שהתבצעו על ידי מיטב המוסדות הרפואיים והאקדמיים ברחבי העולם, ומשקפים את האפקטיביות...
סובל מכאב או בעיה בריאותית?
פנה אלינו לייעוץ חינם במרפאת חולון, נס ציונה ורעננה
מעוניין בייעוץ