נעליים אורטופדיות לכאבי דורבן

נעליים אורטופדיות טיפוליות

אלטרנטיבה מרפאת כאב תתאים לכם נעליים אורטופדיות טיפוליות ומדרסים בהתאם לבעייה הרפואית. לפני שנרחיב על תועלות השימוש ועל התכונות המיוחדות של הנעליים, נספר לך בקצרה על התעולת שתקבלו בהתאמת נעליים ממומחים.

מהן התועלות של התאמת הנעליים על ידי מומחי המרפאה?

• ניסיון טיפולי מעל 36 שנה בטיפולי כאב ואורטופדיה ע”י פיזיוטרפיה, טיפול בגלי הלם ודיקור נוירולוגי מיוחד. התמחות מיוחדת למצבי דלקת פרקים
  • אלפי מטופלים מרוצים.
  • הנעל הטיפולית מותאמת ככלי טיפולי משלים לטיפולי מרפאת כאב אלטרנטיבה ובהתחשבות בחוסר האיזון בכף הרגל ובמערכת השלדית שלך

לקבלת יעוץ על ידי מומחה המרפאה לחצו כאן או התקשרו עכשיו 03-5054594

טיפול טבעי
אבחון יחודי
טיפול משולב
יעוץ ראשוני חינם

מהי התועלת של נעליים אורטופדיות טיפוליות?

• נעליים אורטופדיות טיפוליות מורידות עומס מכף הרגל הברכיים והגב
  • הן מפעילות שרירים שנעל רגילה לא מפעילה. כיצד זה נעשה? ההליכה בנעל יוצרת זווית הליכה שונה ע”י הפעלת השרירים ויוצרת איזון של מרכז הכובד. הנעל מורידה עומס ממוצע של 18% ממשקל הגוף.
  • מקילות על מרבית בעיות כף הרגל – לבעייה של שינויים וכאבים באזור מטרטרסלי (כריות לפני אצבעות) אנו נשאף לטפל בעזרת נעלי רוקר, כלומר נעל שמטה את הגוף לאחור ומשחררת לחץ מהאצבעות וזאת בשילוב מידרסים יחודיים עם טיפול בגלי הלם.
  • לכאב דורבן או דלקת של כף הרגל, בדרך כלל תותאם נעל המשנה את מרכז הכובד מהעקב לכיוון מרכז כף הרגל ובשילוב מידרס עם בולם זעזועים.
איזון מרכז הכובד המכני באמצעות נעל פיזיולוגית

לאיזה מקרים מתאימים הנעליים והמדרסים?

• כאבים של כף הרגל ודורבן
  • דלקת פרקים כטיפול המקל עומס מהמפרקים
  • כאבי ברכיים כאבי גב ופריצת דיסק
  • שיפור יציבה והליכה
  • כאבים במפרק הירך
  • כאבי גיד אכילס
  • דלקת בקרסול או בכף הרגל
  • כאבי גב תחתון
  • כטיפול משלים של מרפאת כאב

דורבן ברגל והתאמת מדרסים

דורבן או דלקת של כף הרגל (המכונה אף בשם פלנטר פסייטיס ) היא בעייה שכיחה שסובלים ממנה כ- 15% מהציבור. הסיבות הן רבות ומגוונות וקשורות בעיקר לעמידה ממושכת, חוסר איזון של מרכז הכובד שמפעיל עומס גדול על העקבים, נעליים לא מתאימות, פעילות מאומצת מידי, גיד אכילס קצר מדי ומערכת חיסונית חלשה.

במצב כזה נתאים מדרסים ונעליים טיפוליות. מרפאת כאב אלטרנטיבה מתמחות בטיפול בכאבי דורבן וכף הרגל. אחוז ההצלחה הוא גבוה במיוחד לאור השילוב הייחודי של טיפול בגלי הלם (המטפל בדלקת, ממיס את ההסתיידות שנוצרת ומאיץ את הריפוי של המקום) יחד עם התאמת מדרסים יחודיים, אשר מטפלים בגורם המכני של הבעיה – מדרסים יוצרים איזון עומסים במרכז הכובד המכני של הגוף. בנוסף מדרסים משפיעים על הורדת הלחץ מאזור העקב ומספקים תמיכה באזור הקשת בכף הרגל.

נציין כי במקרים רבים חוסר טיפול בדורבן יגרום לניתוח בעייתי שתהליך ההחלמה שלו מאוד קשה.